וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: עדן בן בסט ייקנס ויחזור לאימונים

24.9.2019 / 22:00

הפועל חיפה קנסה את החלוץ בסכום הגבוה ביותר שמתירה ההתאחדות. בנוסף בן בסט יידרש להתנצל בפני חיים סילבס. צו הרחקה אחד מהשני למנכ"ל הקבוצה ולמאמן קבוצת הנוער

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המשחק בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב

(עדכון ראשון: 14:40)

הפועל חיפה ממשיכה לספק כותרות, אך לא בהכרח חיוביות. כזכור עדן בן בסט הושעה מאימוני הקבוצה לאחר התקרית בתום משחק ההפסד לחדרה בשבת (2:1) ובמהלכו בינו לבין המאמן חיים סילבס. הערב (שלישי) עמד החלוץ בפני ועדת משמעת פנימית של המועדון, שם הוחלט לקנוס אותו בסכום הגבוה ביותר שמאפשרת ההתאחדות. המשמעות היא שבן בסט ייקנס בסכום שווה ערך ל-20 אחוז מסך שכרו.

בהודעה שפרסמה המועדון נכתב: "מועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה החליט בעקבות וועדת המשמעת שהתקיימה היום להטיל על עדן בן בסט את הקנס המקסימלי המותר על פי תקנון ההתאחדות. בן בסט יתנצל מחר לפני האימון בפני הצוות המקצועי והשחקנים וישוב לפעילות. יצויין כי השחקן הביע בוועדת המשמעת חרטה על מעשיו והדגיש כי התנהגות כזו אינה מאפיינת אותו ולא תחזור".

הבעלים יואב כץ: "אני בטוח שנצא מחוזקים מהמשברון הזה ונקבל שוב את עדן בן בסט המנהיג ונהנה מיכולותיו במגרש".

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
נקנס, יתנצל ויחזור לאימונים. עדן בן בסט/לילך וייס רוזנברג

מוקדם יותר נודע כי המשטרה הוציאה למאמן קבוצת הנוער לירן דלויה ולמנכ"ל הקבוצה אורן שטרלינג צווי הרחקה אחד מהשני למשך 10 ימים, לאחר עימות חריף בין השניים. שטרלינג טוען שעוזר המאמן לשעבר ניסה לדרוס אותו בעוד דלויה הציג תמונה אחרת לחלוטין. לטענתו, הוא הגיע על מנת לשוחח עם שטרלינג, אך מהרגע הראשון זה איים עליו. דלויה טען שהגיע לרכב שלו ותוך כדי נסיעה, המנכ"ל פתח את הדלת, ניסה לתקוף אותו ואף לדקור אותו באמצעות חפץ חד. עוד טען שהרכב שלו ספג שריטות מאותו חפץ חד.

הבעלים יואב כץ אינו מתכוון להתערב בעניין והבהיר שהוא מצפה שהצדדים יסתדרו ביניהם, דבר שהעלה תהיות אצל שחקנים ואנשים במועדון. "יואב לא יכול בתור ראש מערכת לא להתערב בעניין כזה. זה אירוע שחצה גבולות ומן הראוי שהוא יבדוק מה שקרה ויקבל החלטות משמעותיות", אמר גורם במועדון.

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג. אדריאן הרבשטיין
במוקד האירועים. שטרלינג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully