וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה: שרם ימשיך בחוד האורחת, מאזו ישולב?

24.9.2019 / 22:33

החלוץ החדש של הכתומים עדיין לא בכושר וימתין על הספסל, בדש יחליף את טורה הפצוע. אופיר חיים צפוי לשמור על ה-11 שלו: "אלה נקודות חשובות" (ד', 19:00, 5 לייב)

מחזור 5הסתיים25/09/2019
הפועל כפר-סבא
  • טראורה (12)
1:1
  • (2) שחף
סקציה נס ציונה
צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב

הפועל כפר סבא

קווין ריינשטיין חוזר מהרחקה לסגל של הפועל כפר סבא, אבל לא צפוי לפתוח בקרב העולות מול סקציה נס ציונה מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5 לייב). אדריאן רוצ'ט מתוכנן להמשיך בקישור לצד דן עזריה וגרשון קופי, כשגם ביתר חלקי המערך לא צפויים שינויים. המאמן אופיר חיים אמר לקראת המשחק: "אנחנו אחרי משחק מאוד קשה נגד מכבי נתניה, הצלחנו לקחת נקודה בדקה ה-99 וזה מאוד שימח אותנו. הראינו הרבה אופי. עכשיו מצפה לנו משחק קשה מול נס ציונה שהיא קבוצה טובה ששווה יותר נקודות ממה שיש לה. ננסה להשאיר את הנקודות אצלנו כי אלה נקודות מאוד חשובות".

קווין ריינשטיין שחקן הפועל כפר סבא. סוכנות ג'יני
ימתין על הספסל. קווין ריינשטיין/סוכנות ג'יני

סקציה נס ציונה

הפציעות של סקו טורה ודויד בויסן בהפסד לבני יהודה ביום שבת, הותירו את עמיר תורג'מן עם מעט מאוד אופציות התקפיות. גם אופיר מזרחי וסהר לוי עדיין פצועים, אבל לפחות רז שטיין חוזר לסגל אחרי פציעה וגם החלוץ החדש מוסא מאזו צפוי לקבל דקות ראשונות, אם כי הוא עדיין לא בכושר משחק ועדן שרם ימשיך בחוד. פרנסיסקו דוטארי, שהוצא מההרכב בשבת מפני שאיחר להתכנסות, יחזור למרכז ההגנה וגם יונתן לוי שב מהרחקה ועשוי לפתוח. המאמן תורג'מן אמר: "מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה מאוד שהוכיחה שמגיע לה להיות בליגה הזאת. נגיע מוכנים כדי להמשיך את ההתקדמות שלנו".

שחקן הפועל תל אביב מאור בוזגלו מול שחקן סקציה נס ציונה פרנסיסקו דוטארי. דני מרון
יחזור להרכב של נס ציונה. פרנסיסקו דוטארי/דני מרון

טריוויה

* תשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות במסגרת ליגה (הלאומית) היו בשליטת נס ציונה, שניצחה שישה (כולל 1:5 בכפר סבא בעונה שעברה) וסיימה עוד שלושה בתיקו.

* הניצחון האחרון של הפועל כפר סבא הושג במרץ 2011, והניצחון הביתי האחרון היה בנובמבר 2010, אז עומר פדידה (80) ופטריק דופלה המנוח (90) השלימו מהפך וקבעו 1:2.

* הפועל כפר סבא עדיין מחכה לשער ביתי ראשון, אחרי שני הפסדים זהים של 1:0 באצטדיון המושבה העונה.

* כל 10 ניצחונות הבית האחרונים של הפועל כפר סבא בליגת העל הושגו על חודו של שער אחד. כמעט 12 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שניצחה בהפרש של יותר מגול במשחק ביתי - 1:3 על מ.ס. אשדוד בנובמבר 2007.

* סקציה נס ציונה כבשה עד כה שער אחד בלבד - פחות מכל קבוצה אחרת בשתי הליגות הבכירות.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 880

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully