וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל ייעדר כשלושה שבועות, יחמיץ את אוסטריה ולטביה

23.9.2019 / 19:18

קשר צ'רלטון סובל מכאבים במפשעה זה זמן רב והצטווה למנוחה: "המאמץ הגדול שהשקעתי בתקופה האחרונה החמיר את הפציעה". בוריס קליימן ספג פעמיים בתוספת הזמן ופראלימני הפסידה 3:2 לאפואל

צילום: יותם רונן. עריכה: מתן חדד

בירם כיאל עבר היום (שלישי) בדיקת MRI וקיבל זריקה במפשעה לטיפול בפציעה הטורדנית ממנה הוא סובל לאחרונה. בהחלטה משותפת עם הצוות המקצועי של צ'רלטון, הוחלט כי הקשר הישראלי ינוח מאימונים ומשחקים כשלושה שבועות ולאחר מכן יעבור בדיקת MRI נוספת. המשמעות היא שהשחקן לא יעמוד לרשותה של נבחרת ישראל במשחקים נגד אוסטריה ולטביה במוקדמות יורו 2020, ב-10 וב-15 באוקטובר בהתאמה.

כיאל אמר היום: "מזה זמן מה אני חש כאבים חזקים במפשעה בכל פעם שאני מגביר את הלחץ על הרגל. המאמץ הגדול שהשקעתי בסוף העונה הקודמת בברייטון ולאחרונה במשחקי הנבחרת, החמיר את הפציעה. אני מאוכזב מהפציעה ומכך שאני לא יכול לסייע לצ'רלטון במשחקי הצ'מפיונשיפ, אך משוכנע שאחזור במהרה לכושר משחק ואתרום ככל יכולתי לקבוצה".

לוואלה! ספורט הוסיף כיאל: "החזרה לשחק יחד עם תומר חמד הייתה מרגשת עבורי ועבור תומר, סוג של סגירת מעגל. אני מאוכזב שהדבר טרם יצא לפועל, אבל משוכנע שעוד 'נרוץ יחד לכיוון דגל הקרן' לפחות עוד כמה פעמים גם העונה. צ'רלטון נראית טוב מאוד מתחילת העונה למרות שני ההפסדים האחרונים וכולי תקווה שנישאר בפסגה גם לקראת מאבקי העלייה בסוף העונה".

כיאל עבר לצ'רלטון לפני סגירת חלון ההעברות באנגליה, אבל בגלל הפציעה הספיק לערוך הופעה אחת בלבד, בה שיחק 12 דקות כמחליף בהפסד לבירמינגהאם.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל. AP
הכאבים הכריעו. בירם כיאל/AP

* בוריס קליימן היה שותף לדרמה גדולה בקפריסין, כאשר קבוצתו פראלימני עלתה ליתרון 1:2 בדקה ה-89 מול האלופה אפואל ניקוסיה, אבל הוא ספג שוויון מיורגוס מרקיס בדקה ה-94 ואותו בלם גם השלים מהפך בדקה ה-100, אחרי 10 דקות של תוספת זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully