וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגמור ריצת 10 ק"מ ולרוץ לברמן: הפיניש המפתיע במרוץ הלילה של חיפה

ערן אביבי בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

15.10.2019 / 8:08

אלפי חיפאים, שני מסלולי ריצה וים של כיף והנאה. ערן אביבי היה בנייט ראן חיפה וראה רצים שהזיעו אבל בעיקר חייכו, בטח כשאחרי קו הסיום חיכה להם בר ארוך שבו הרימו את מפלס הפאן. צפו

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

אומרים שחיפה נרדמת מוקדם והיא מורידה דופק אחרי השקיעה. נו, אז אומרים. מעבר לזה שחיפה היפהפייה כבר מזמן מתהדרת בחיי לילה ותרבות עשירים, באמצע ספטמבר קיבלנו הוכחה שחיי הלילה ותרבות הספורט יכולים להתחבר יפה מאוד - בטח אחרי שהשמש שוקעת. אזור העיר התחתית ונמל חיפה הפכו למתחם מלא אדרנלין ואנדרופינים בזכות נייט ראן חיפה, מרוץ הלילה השני של העיר, שבו השתתפו אלפי רצים.

יותר משהם הזיעו, הם חייכו. האווירה הספורטיבית והריצה האורבנית בלב חיפה, היו חוויה ספורטיבית ותרבותית מהנה. קו הסיום הפך לאזור שכולו חגיגה וחוץ ממדליה, חיכו לרצים גם עשרות ברמנים שהשקו אותם בבירה. כן כן, בירה ללא היינקן 0.0 ללא אלכוהול שנתנה לריצה טעם נוסף, עם טוויסט וסיפקה לרצים פאן לא צפוי בסוף המרוץ. אגב, זה לא מקרי שאחרי הריצה הרצים שתו בירה ללא אלכוהול. מחקרים הראו שבירה ללא אלכוהול עשויה באופן די מפתיע לשפר את התוצאות של האימון להפחית דלקות בשרירים ולהחזיר בצורה יעילה נוזלים החיוניים לגוף, שאבדו במאמץ האינטנסיבי. ערן אביבי שלנו ליווה את הרצים לפני ואחרי המרוץ ושמע מהם, על כוס בירה, על החוויה הספורטיבית והתרבותית שסיפקה להם חיפה.

ערן אביבי בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully