וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט השתולל בחדר ההלבשה, סילבס: "יש נורמות של התנהגות וכבוד"

22.9.2019 / 22:25

חלוץ הפועל חיפה זעם שהוחלף במחצית ה-2:1 לחדרה ויזומן לשיחה. המאמן: "אנחנו צריכים לדעת להחזיר את השחקנים למסלול"

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. שלומי גבאי
הוא כבר מסתכל קדימה לעבר המשחק מול אשדוד. סילבס/שלומי גבאי

הפועל חדרה ניצחה הערב (ראשון) 1:2 את הפועל חיפה במסגרת המחזור הרביעי. אליאל פרץ (39) ורועי זיקרי (58) כבשו לזכות הקבוצה של אורי גוטמן בעוד גידי קאניוק צימק (78) עם השער השני שלו בשני משחקים בקבוצתו החדשה.

עדן בן בסט זעם במחצית על החילוף שלו ובעט בבקבוק שהיה בחדר. החלוץ גם אמר לסובבים אותו שהוא פגוע מהיחס ושהוא לא מוכן ליחס כזה כלפיו. מאמן הקבוצה חיים סילבס התייחס לתקרית ואמר: "זה מוזר בכלל מבחינתי לדבר על זה. כל מה שקורה בחדר ההלבשה נשאר שם מבחינתי. זה היה חילוף שנראה לי נכון מבחינה מקצועית. בקבוצת כדורגל בריאה יש סגל רחב. לפעמים שחקנים כמו גילי ורמוט וגידי קאניוק ואלי בלילתי גם לא פתחו.

"מי שזה לא מתאים לו זה עניין שלו. אני לא בנאדם שמפחד ואני אומר תמיד את האמת. זה לא משנה השם ולמה זה קרה, זה בטוח בא מאמוציות, אבל יש נורמות והתנהגות של כבוד הדדי. מפעם לפעם קצת סוטים מהדרך, אבל אנחנו כמועדון חזק צריכים לדעת להחזיר אותם לדרך". סילבס מאוד לא אהב את ההתנהגות והשחקן יזומן לשיחה.

אורי גוטמן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
ניצחון חוץ גדול עבור הפועל חדרה וגוטמן/שלומי גבאי

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "היה לנו יתרון בחצי השעה הראשונה ולא תרגמנו את זה לשערים. כשלא כבשנו זה הפך את המשחק לפתוח יותר וחדרה הענישה אותנו. זה יצר לנו תרחיש לא טוב עם רדיפה. בהתקפה הראשונה שלהם במחצית השנייה ספגנו את השער השני. יש כרוניקה כזו של משחקים שהדברים הולכים לא טוב. היינו פתוחים מדי ויכולנו לקבל גם את השלישי. מצד שני נלחמנו עד הסוף. חדרה עשתה מה שהייתה צריכה כדי לנצח, כולל סגנון משחק חכם וגם בזבוזי זמן ודברים אחרים כדי להוציא אותנו מריכוז. הראש שלנו כבר במשחק הבא מול אשדוד.

"לא מצטער על כלום, אנחנו עושים את הדברים שאנחנו מאמינים בהם. במערכים מסוימים עוד נפסיד במשחקים והפוך. נצטרך לנתח את המשחק ולראות מה לא עבד. יכול להיות שעשינו טעויות וברור שכולנו לא היינו במיטבנו. זה הכדורגל, לפעמים בהתקפה אחת אתה כובש שער והמשחק מתגלגל לטובתך ולפעמים אתה לא מצליח לכבוש. ניסינו לעשות משהו בסוף כדי לחזור, השחקנים נתנו הכול כדי לחזור. הפסדנו, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. הפועל חיפה עוד תפסיד, הראש שלנו קדימה ויש לנו אתגרים נוספים. נצטרך להתאושש מההפסד הזה, נראה מי כשיר ומי לא כשיר. נמשיך הלאה, זה לא סוף העולם.

מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן אמר: "יצאו לי עוד כמה שיערות לבנות מהדקות האחרונות, אבל זה מתוק ושמח. הפועל חיפה קבוצה טובה וראינו את זה בשבועות האחרונים. מגיעה מילה טובה לשחקנים שלנו, שהשאירו הכול על המגרש. הרגשנו את האוהדים שלנו פה באצטדיון היום. חדרה הפתיעה את עצמה בעונה שעברה עם הפלייאוף העליון, אנחנו נלך משחק משחק ונצבור כמה שיותר נקודות כדי להשאיר את הקבוצה בליגה. הלוואי שנצליח לעשות יותר. גם מיוסי אבוקסיס למדתי הרבה וכמובן שאלי גוטמן נתן לי הרבה. מאמן צריך להתאים את עצמו לשחקנים שיש לו ולמקום שהוא נמצא בו. זה לא הזמן לחגוג יותר מדי, צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע כי עכשיו אנחנו פוגשים את קרית שמונה וזה יהיה קשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully