וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טרנט סיינסברי ייעדר בין 10 ימים לשבועיים

22.9.2019 / 19:20

הבלם האוסטרלי יחמיץ בכל מקרה את מכבי נתניה ביום רביעי, עקב מתיחה ברצועה הצדית של הברך. חיימוב ינוח כמה ימים, חבשי יהיה כשיר

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: התגובות של מכבי חיפה לאחר ההפסד למכבי תל אביב

טרנט סיינסברי, בלמה האוסטרלי של מכבי חיפה שקיבל מוקדם יותר גם זימון לסגל נבחרתו, ייעדר בין 10 ל-14 ימים בעקבות פציעתו אתמול (שבת) במשחק מול מכבי תל אביב (1:0). על פי הודעת המועדון, סיינסברי נפצע ברצועה הצדית של הברך והתעקש להמשיך לשחק, שכן לקבוצתו לא נותרו חילופים. בבדיקה התגלה כי הוא סובל ממתיחה ויצטרך לנוח עד שבועיים, כך שהוא בכל מקרה יחמיץ את המשחק הקרוב מול מכבי נתניה. לעומתו, עאיד חבשי נבדק, חזר לאימונים מלאים וצפוי להיות כשיר למשחק.

השוער גיא חיימוב, שנפגע פעמיים בראשו ופונה לבית החולים איכילוב, סובל מזעזוע מוח קל ונצטווה לנוח כמה ימים. חיימוב אישר מוקדם יותר שספג זעזוע מוח, וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אתה מתאמן ועובד קשה, משקיע את כל כולך כדי להגיע למשחקים כאלה, רוצה להיות חלק וכמובן ליהנות. ואז מגיעים חלקים במשחק שאין לך שליטה עליהם. אתה צריך לקבל החלטה מיידית בלהט ההתרחשויות, אם אתה מוותר או חוזר, ומי שמכיר אותי יודע את התשובה... לקחתי החלטה לנסות ולעזור לקבוצה בידיעה מלאה ובניגוד לדעתו של הצוות הרפואי שרצה שאתחלף מיידית. המכה השנייה הכריעה את הכף (סימן מהשם יתברך) ונאלצתי לוותר על המשחק בעל כורחי. אנוח כמה ימים ואחזור חזק יותר".

שוער מכבי חיפה ג'וש כהן לצד טרנס סיינסברי. דני מרון
יחזור למחזור השישי, כנראה. טרנט סיינסברי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully