וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי מאיים לעזוב את קרית שמונה, מקורב: "כל עוד הוא מחזיק אותה כלכלית הוא יתעסק בניהול"

22.9.2019 / 8:02

הבעלים רוצה להעביר את זכויות הניהול למנכ"ל יוסי אדרי, אולם מקורביו מעריכים: "הוא אוהב כדורגל". יכריע גם את עתידו של דגו?

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יעזוב את הניהול השוטף? לא כל כך מהר. שרצקי/אדריאן הרבשטיין

עיקרי הדברים

- איזי שרצקי רוצה להעביר את זכויות הניהול בקרית שמונה למנכ"ל יוסי אדרי

- עם זאת, מקורבי שרצקי מעריכים: "הוא אוהב כדורגל לפני הכל"

- הבעלים אף עשוי להכריע בנוגע להמשך דרכו של מסאי דגו

איזי שרצקי רוצה להעביר את זכויות הניהול בעירוני קרית שמונה למנכ"ל יוסי אדרי. שרצקי מאוכזב מפתיחת העונה ורוצה שאדרי ינהל את המועדון באופן שוטף. עם זאת בסביבתו של שרצקי אמרו שגם אם בסופו של דבר המהלך ייצא לפועל, קשה להאמין שימשוך ידיו מהמועדון באופן טוטאלי. "איזי אוהב כדורגל לפני הכל, הוא לא יוכל לשלם ולהחזיק את המועדון כלכלית מבלי להתעסק בניהול השוטף שלו", אמר מקורב לשרצקי.

בלי קשר לסוגיית איזי שרצקי, במועדון מאוכזבים מאוד מפתיחת העונה ומהיכולת בהפסד 2:0 אתמול (שבת) לבית"ר ירושלים. "לא הופענו בכלל למשחק וזה מה שהכי מדאיג. המצב לא פשוט בכלל", אמרו במועדון.

בהנהלה משוכנעים שמסאי דגו יכול להציל את הקבוצה ולשנות את המומנטום, אך מחכים להכרעה של שרצקי. במועדון לא האמינו שאחרי ארבעה משחקים יהיו ללא נקודות ומלבד המאמן, גם השחקנים סופגים ביקורת. השוער זיגוס ברטקוס לא מציג יכולת טובה, ולא מעט קולות במועדון קוראים לשינוי בין הקורות. גם הזרים שהרשימו מאוד במשחקי טרום העונה מאכזבים עד כה. "נהיה חייבים לצבור נקודות ראשונות מהר מאוד, אחרת כדור השלג הזה יהפוך למשהו שיהיה קשה לעצור. כולנו צריכים להתאפס ולהבין שיש פה קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהראינו עד עכשיו", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully