וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל חדרה: גידי קאניוק עשוי לפתוח לראשונה בהרכב

21.9.2019 / 17:31

חיים סילבס מתלבט, אם יחליט על ארבעה שחקני הגנה הרכש ממכבי פתח תקוה יקבל את המקום. גולאן עשוי לשמש כמגן שמאלי (א', 19:00, 5+ לייב)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ה-0:2 של הפועל חיפה על בית"ר ירושלים

הפועל חיפה

חיים סילבס מתלבט האם לפתוח במערך של שלושה בלמים כמו נגד בית"ר ירושלים או שמא עם ארבעה, כשניקולה גולאן ישמש כמגן שמאלי. ההתלבטות הגדולה של המאמן היא בעיקר לאור העובדה שעד כה המגן השמאלי אלי בלילתי מציג יכולת טובה מאוד. אם לבסוף יחליט סילבס על רביעיית הגנה, צפוי גידי קאניוק לפתוח בהרכב לראשונה העונה.

גידי קאניוק שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
הפעם יתחיל ב-11? קאניוק חוגג מול בית"ר/קובי אליהו

המספרים

* הפועל חיפה לא הצליחה לנצח את הפועל חדרה בשני מפגשי הליגה בעונה שעברה (הפסד 2:0 בחוץ ו-1:1 בבית) והפסידה לה גם העונה בגביע הטוטו (2:1 בבית).

* מאז אותו תיקו בחיפה, כל 10 משחקי החוץ האחרונים של חדרה בליגת העל הגיעו להכרעה. היו לה שבעה הפסדים לעומת שלושה ניצחונות.

* הפועל חיפה סופרת כבר תשעה משחקי בית רצופים ללא ניצחון בליגת העל (שלושה הפסדים ושש תוצאות תיקו) וגם 472 דקות בלי שער ביתי. גיא חדידה, ששוחרר השבוע מהקבוצה, חתום על השער האחרון. זה היה ב-2:2 מול הפועל רעננה לפני יותר מחצי שנה, במחזור הסיום של העונה הסדירה.

* הפועל חיפה לא ספגה שער בשלושת מחזורי הפתיחה, לראשונה מאז עונת האליפות ההיסטורית. אז, ב-1998/99, דודו אוואט הוציא כדור ראשון מהרשת רק במחזור השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully