וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לאמארה סטודמאייר תמיד יש כאן מקום, נראה מה יהיה איתו"

19.9.2019 / 14:40

מאמן הפועל ירושלים שלח מסר לאקס: "החיבור שלו עם המועדון הוא מעבר לכדורסל". על ההכנות לעונה אמר קטש: "מקווה שיהיה אפילו טוב יותר מהעונה שעברה"

צילום: דני מרון. עריכת וידאו: מתן חדד

עודד קטש סיפק היום (חמישי) כמה ציטוטים מעניינים לגבי האפשרות שאמארה סטודמאייר יחזור לקדנציה נוספת להפועל ירושלים. כשנשאל על כך שהסנטר האמריקאי הודה שהוא מתגעגע לקבוצתו לשעבר, ענה המאמן: "אמארה הוא תמיד בלב שלנו, הוא שחקן מיוחד. נראה מה יהיה, איתו קשה לדעת מה יוליד יום. לאמארה תמיד יש מקום כאן. אני מדבר בשם המועדון, החיבור שלו עם הפועל ירושלים הוא מהדברים בכדורסל שהם מעבר לכן שחקן, לא שחקן, ואת השאלה הזו צריך לשאול אנשים אחרים, כמו חומסקי וגיא הראל"

על מצב ההכנות של קבוצתו לעונה הקרובה אמר קטש: "היה לנו מחנה הכנה מצוין באיטליה, גם התנאים וגם מה שהספקנו לעשות, כולל הרמה של הקבוצות, כמו ססארי שהיא כמונו קבוצה מאוד איכותית וכולל טבילת האש מול חימקי, זה גם היה חשוב לנו מאוד".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
רמז לסטודמאייר? עודד קטש/דני מרון

כשנשאל על הסגל שלו בהשוואה לזה של אשתקד אמר קטש: "באימונים אני נהנה מהאופי של השחקנים, אנחנו נהנים לא פחות מהשנה שעברה. אני מקווה שיהיה אפילו יותר טוב מהעונה שעברה. אני חושב שבכמה דברים אנחנו יותר טובים, אנחנו מסוגלים להיות יותר אגרביסיביים, השתדרגנו בכמה עמדות בדבר הזה וזה משמעותי וחשוב. ובעוד כמה עמדות יש פה כמה שחקנים שצריכים להוכיח שעשינו טוב שהם כאן".

על פציעתו של טיישון תומאס אמר קטש: "הוא עשה פעמיים אולטראסאונד כי לא זיהו באיטליה את הקרע שהיה לו, אבל נתאזר בסבלנות שבועיים-שלושה, אנחנו כבר רגילים לפתוח עונה בלי טיישון. הוא טוב בלהצטרף אחר כך".

עוד בוואלה!

טיישון תומאס עלול להחמיץ את פתיחת העונה

לכתבה המלאה
הפועל ירושלים תמונה קבוצתית. דני מרון
הפועל ירושלים/דני מרון
בר טימור עם נמרוד לוי שחקניה של הפועל ירושלים. דני מרון
בר טימור עם נמרוד לוי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully