וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מנסה לסדר טיסה לדמבה קמארה

17.9.2019 / 22:43

לחלוץ הגינאי אין ויזה, בעיית הטיסות מגבילה, אך האדומים מפעילים מספר גורמים כדי להנחיתו עד מחר בצהריים. במידה ולא יצליחו, יקוב סילבסטר אמור לחתום

שחקן בני יהודה יקוב סילבסטר חוגג. קובי אליהו
לא בכושר. סילבסטר/קובי אליהו

ראשי הפועל תל אביב עושים בשעות האחרונות מאמצים גדולים למצוא סידור שיטיס לישראל את החלוץ הגינאי דמבה קמארה מקבוצת טרואה הצרפתית. בשל יום השבתון היו קשיים בארגון ויזה עבור השחקן ומציאת טיסה, וגם בשעות האחרונות בהפועל תל אביב מפעילים מספר גורמים בחברות תעופה כדי לנסות להעלות אותו על אחת הטיסות עד הבוקר, על מנת שיגיע לישראל עד הצהריים, יעבור בדיקות, יעבור בבקרה ויחתום. בקבוצה הגדירו את הסיכויים כ-50:50, כאשר במידה וזה לא יצלח - ינסו ראשי המועדון להגיע לסיכום עם יאקוב סילבסטר.

יש לציין כי קמארה שחקן שונה מסילבסטר - מדובר בחלוץ רחבה פיזי, המתאים יותר לסגנון שניסו אביטן חיפש בחודש האחרון. קמארה בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של אז'קאסיו, ולאחר שעלה לקבוצה הבוגרת עבר גם בגזיינטפספור, פריס FC ואנורתוזיס פמגוסטה. באמצע העונה שעברה נשלח בהשאלה לכוכב האדום, בשורותיה כבש שער ליגה אחד, ואז שב לטרואה מהליגה הצרפתית השנייה. העונה רשם החלוץ 59 דקות ליגה בלבד ועדיין לא מצא את הרשת, כשעל פי דיווחים במועדון מחפשים לו קבוצה חדשה. בנבחרת גינאה רשם שלוש הופעות - כולן ב-2017.

בניגוד לקמארה, סילבסטר שחקן חופשי ויכול לחתום גם מעבר לתום החלון ביום רביעי, ובכל זאת אביטן רוצה חלוץ שינחת במהרה וייכנס לעניינים. העדיפות שניתנה לקמארה היא משום שהוא נמצא במסגרת מסודרת בחודשים האחרונים, בניגוד לסלובקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully