וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקני בית"ר: "לא אקבל חוסר מחויבות, לא אקבל התנהגות לא מכובדת"

17.9.2019 / 12:15

המאמן נזף בשחקנים באסיפה שאחרי ההפסד להפועל חיפה: "נשמה ונתינה חייבים לחזור להיות כאן. אכזבנו את הקהל ואת הבעלים, אבל עוד לא מאוחר להוציא את הקבוצה מהמצב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ההפסד של בית"ר ירושלים להפועל חיפה

בבוקר שאחרי ההפסד 2:0 להפועל חיפה באצטדיון טדי, ערך מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אסיפה לשחקנים בה הטיח בהם דברים לא קלים.

"לא אקבל חוסר מחויבות וחוסר הקרבה. כדורגל זה קודם כל עמידה טקטית נכונה, נשמה, נתינה ואלו אלמנטים שחייבים לחזור להיות כאן ואז גם הכדורגל ההתקפי והאיכותי יבואו לידי ביטוי", אמר לוי לשחקנים, והוסיף גם ש"לא נקבל ששחקנים יצאו מהמשחק או בחדר ההלבשה יתנהגו באופן לא מכובד, גם אם התאכזבו מעצמם. לא נעבור בשתיקה על כאלו מקרים. זה הזמן להתלכד ולהתאחד להוציא את הקבוצה מהמצב, עוד לא מאוחר".

בבית"ר דיווחו על כך ש"מצב הרוח בקרב השחקנים היה ירוד", והוסיפו ש"בזמן הקרוב יבוצעו שינויים מהותיים לקראת המשך הדרך".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מפלס הלחץ עולה. רוני לוי/קובי אליהו

רוני לוי גם ניסה להוסיף ביטחון לשחקניו. מלבד הביקורת וההערות, אמר: "ברור לכולם שהמצב קשה כרגע, אבל מדובר בכדורגל ויש כאן קבוצה טובה ושחקנים שיכולים וחייבים לשנות את המצב. הראינו בהכנה ובמשחקי גביע הטוטו שאנחנו מסוגלים ליותר והדברים עבדו טוב ונכון. אכזבנו את הקהל, את הבעלים, את הצוות וגם את עצמנו ונעשה את השינויים הדרושים כדי לשנות כבר מהאימון הקרוב את פני הדברים".

מי שהגיע למתחם האימונים לראשונה הוא אורי מגבו, שחתם רשמית אתמול. עלי מוחמד שנפגע אמש עבר טיפולים, ועל פי הודעת בית"ר הוא כשיר למשחק בשבת מול קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully