וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אני גאה בשחקנים שלי ומאושר, אבל זו רק ההתחלה"

16.9.2019 / 22:22

מאמן הפועל חיפה נשמע מרוצה אחרי ה-0:2 בטדי מול בית"ר ירושלים, קאניוק: "נטרלנו אותם, ייקח לי זמן להיכנס לעניינים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה ניצחה הערב (שני) 0:2 את בית"ר ירושלים בטדי במשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגת העל. שער עצמי של שי קונסטנטין בדקה ה-13 ושער של גידי קאניוק בבכורה שלו אחרי 18 דקות בלבד על המגרש (79) סידרו לאדומים ניצחון שני בשלושה משחקים כשטור הספיגות שלהם עדיין מראה 0 והם עם שבע נקודות מתוך תשע וצמודים למכבי חיפה ומכבי תל אביב.

בסיום המשחק שחקני הפועל חיפה חגגו במשך דקות ארוכות עם מאות האוהדים שליוו אותם כשגם המאמן חיים סילבס מצטרף אליהם.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
מרוצה מההתחלה, אבל זו רק ההתחלה. סילבס/קובי אליהו

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "היה ברור שנצטרך לעבור את הדקות הראשונות כי ידענו שאפשר להפתיע אותם ולגרום להם לשלם על השטחים שהם חושפים. השער הראשון שלנו היה משמעותי מאוד. לא היינו שקטים מספיק במהלך כל המשחק כדי לגרום לבית"ר לסבול עוד יותר. נדרשנו לשמור על ריכוז, עשינו את זה ואני מרוצה מאוד. הצלחה בשביל הפועל חיפה זה 6-1 ולא משנה באיזה סגל. אני אוהב את הסגל, נכון שניסינו לעשות עוד משהו ולא הלך, אבל יואב כץ עשה את כל מה שאפשר כדי להביא את השחקנים שרצינו. מפה אני מודה לו. הוא לא ראה את המשחק, אבל הוא קיבל הודעות על זה והוא בטח שמח".

סילבס המשיך ואמר: "הדבר הכי חשוב בקבוצה הוא להיות מרוכזים ומפוקסים כל הזמן. לדעת להיות כאלה שהתוצאה חשובה להם והם רעים ואכזריים לגבי זה. זו רק ההתחלה. אני גאה בשחקנים ומאושר. יש פה קהל נהדר ומועדון נהדר שמשווע להצלחות. אני מקווה שנוכל להצליח העונה. הקבוצה נבנתה כדי ליצור קו הגנתי חזק. הפועל חיפה תשחק בכמה שיטות שונות, אבל חצאי העמדות שלנו יוצר בעיות בקבוצה שממול. לא עשינו כלום מבחינה מושלמת היום, בטח מבחינה התקפית. די סבלנו בהגנה והכדור היה רוב הזמן אצל בית"ר. בנינו את הקבוצה בצורה שתתאים לנו. ניקולה גולאן מתאים מאוד להנעת הכדור ולסגירה".

קאניוק, שכבש כבר אחרי 18 דקות בבכורה, הוסיף: "הייתה הופעה טובה שלנו, הצלחנו לנצח קבוצה חזקה מאוד. תודה לאל שהצלחתי לכבוש ולעזור לקבוצה לנצח. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק מול הפועל חדרה. תכנית המשחק של סילבס עבדה בינגו, נטרלנו את בית"ר לחלוטין, אני לא זוכר החמצה שלהם. לנצח כאן 0:2 בטדי, אנחנו שמחים ומאושרים, אבל זו רק תחילת הדרך. הפועל חיפה הכי רצתה אותי, אני שמח להיות פה ויואב כץ עשה הרבה כדי להביא אותי. אני מודה גם לחיים סילבס ולאוהדים. ייקח לי עוד קצת זמן כדי להיכנס לעניינים. הביאו אותי להיות שחקן מוביל. אני יכול לעזור גם מבחינה אישית וקבוצתית ולהשיג כמה שיותר ניצחונות. פתחנו מצוין, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים בטדי

לכתבה המלאה
שחקני הפועל חיפה אחרי הניצחון מול בית"ר ירושלים. באדיבות דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
שחקני הפועל חיפה בחדר ההלבשה אחרי המשחק/אתר רשמי, באדיבות דוברות הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
חגגו דקות ארוכות עם האוהדים שלהם/קובי אליהו
דור מלול שחקן הפועל חיפה עם חיים סילבס. קובי אליהו
סילבס מברך את מלול/קובי אליהו
שחקני הפועל חיפה. קובי אליהו
האדומים מאושרים/קובי אליהו
גידי קאניוק שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
גידי קאניוק עם בכורה חלומית/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully