וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "לא אתן לאף איש תקשורת לאיים עליי ולהמציא דברים"

13.9.2019 / 19:33

מאמן הפועל תל אביב העלה פוסט זועם באינסטגרם בעקבות הפרסומים האחרונים בנוגע לקבוצתו: "אנשים קטנים עושים צל גדול. הפכו אותי למטרה: מי יצליח לגרום לי להיות מפוטר או להסית נגדי יותר"

האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

יממה לפני המשחק הביתי מול סקציה נס ציונה במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל, נראה שסף הלחץ בהפועל תל אביב גבוה מאוד. מאמן האדומים, שפתחו את העונה עם שישה הפסדים ותיקו בחמישה משחקים בגביע הטוטו ושניים בליגה, ניסו אביטן פרסם הערב (שישי) פוסט באינסטגרם, בו תקף את התקשורת.

"*אנשים קטנים עושים צל גדול.*", פתח אביטן את הכיתוב והמשיך, "לאחרונה מספר אנשי תקשורת הפכו אותי למטרה, מי יצליח לגרום לי להיות מפוטר או להסית נגדי יותר. הבסיס לכל איש תקשורת הוא לדווח ולבקר ביושר ובצורה עניינית. נכון, התוצאות שלנו בהחלט נתנו להם רוח גבית. ועדיין, היית מצפה לספר את האמת.

"אני מאוד מאמין בפתיחות תקשורתית, יחד עם זה, לא יהיו אנשי תקשורת שינהלו אותי, שיאיימו עליי לתת להוא לשחק, להשאיר את האחיין הזה בסגל או למסור להם מידע לפני האחרים. לקחת משהו כמו סגירת מתחם אימונים ולהפוך אותו כאילו אני נגד אוהדי הפועל, זה פשוט המצאה. שלא יובן לא נכון--אני בעד מתחם סגור לאימונים, כמו שמקובל בכל מקום תקין בארץ ובעולם. אבל זה לא משהו שאני ביקשתי. ויש עוד דוגמאות לסילופים ולשקרים מהסוג הזה, ואפילו יותר חמורות".

אביטן המשיך וכתב: "אני סומך על האינטילגנציה של אוהדי הכדורגל, ועל אוהדי הפועל בפרט, שמחר יגיעו לבלומפילד ויתנו עוד תצוגת עידוד מדהימה ומרגשת. השחקנים, הצוות ואני נעשה כל מה שביכולתנו לגמול להם על המגרש. אני מאמין שאנשים רואים מעבר למה שמציירים להם. למרות הצל, אנחנו נילחם ונעשה הכל כדי לגרום לכולם ללבוש את החולצה האדומה בגאווה. שבת שלום ❤".

מאמן הפועל תל אביב, ניסו אביטן. לירון מולדובן
עונה לכל הביקורת והדיווחים האחרונים. ניסו אביטן/לירון מולדובן
View this post on Instagram

*אנשים קטנים עושים צל גדול.* לאחרונה מספר אנשי תקשורת הפכו אותי למטרה, מי יצליח לגרום לי להיות מפוטר או להסית נגדי יותר. הבסיס לכל איש תקשורת הוא לדווח ולבקר ביושר ובצורה עניינית. נכון, התוצאות שלנו בהחלט נתנו להם רוח גבית. ועדיין, היית מצפה לספר את האמת. אני מאוד מאמין בפתיחות תקשורתית, יחד עם זה, לא יהיו אנשי תקשורת שינהלו אותי, שיאיימו עליי לתת להוא לשחק, להשאיר את האחיין הזה בסגל או למסור להם מידע לפני האחרים. לקחת משהו כמו סגירת מתחם אימונים ולהפוך אותו כאילו אני נגד אוהדי הפועל, זה פשוט המצאה. שלא יובן לא נכון--אני בעד מתחם סגור לאימונים, כמו שמקובל בכל מקום תקין בארץ ובעולם. אבל זה לא משהו שאני ביקשתי. ויש עוד דוגמאות לסילופים ולשקרים מהסוג הזה, ואפילו יותר חמורות. אני סומך על האינטילגנציה של אוהדי הכדורגל, ועל אוהדי הפועל בפרט, שמחר יגיעו לבלומפילד ויתנו עוד תצוגת עידוד מדהימה ומרגשת. השחקנים, הצוות ואני נעשה כל מה שביכולתנו לגמול להם על המגרש. אני מאמין שאנשים רואים מעבר למה שמציירים להם. למרות הצל, אנחנו נילחם ונעשה הכל כדי לגרום לכולם ללבוש את החולצה האדומה בגאווה. שבת שלום ❤

A post shared by Nisso Avitan (@nissoavitan) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully