וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אליפות? אנחנו רק שואפים להשתפר ממשחק למשחק"

12.9.2019 / 18:15

מאמן מכבי חיפה ניסה להוריד סף ההתלהבות מהסגל העמוק של קבוצתו לפני קרית שמונה: "כנראה שלא יגיע שחקן נוסף" (שבת, 18:00, ספ' 4)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה מתכוננת למשחק מול עירוני קרית שמונה (שבת, 18:00, ספורט 4) במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הירוקים פתחו את העונה עם ארבע נקודות משני המשחקים הראשונים אחרי שניצחו 3:4 את מכבי פתח תקוה במחזור הפתיחה ולאחר מכן סיימו ב-0:0 מול הפועל חיפה בדרבי. הקבוצה של מרקו בלבול, שהתחזקה במהלך השבוע החולף בז'אנדו פוקס, מגיעה למשחק עם סגל עמוק ורחב מאוד ותנסה לנצל את היתרון מול קרית שמונה, שפתחה לא טוב עם הפסדים לבני יהודה ולהפועל כפר סבא.

מרקו בלבול קיים היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אמרתי לפני חודשיים שיש לי סגל שאני שלם איתו. יש לנו פה שחקנים צעירים שמאוד נחושים ורוצים להצליח. עבדנו עם הרבה סבלנות, רצינו לא לטעות. חיכינו עם כל אחד כדי לבחור את הנכון. השלמנו את הסגל, אני מרוצה ממנו ומאמין בו. חלק מהשחקנים הגיעו ללא הכנה וצריך לתת להם את הזמן. יש לי פריבילגיה של סגל עמוק, אז אפשר לתת להם זמן להתאקלם".

על ה-0:0 בדרבי, איתו יצאה הקבוצה לפגרה, אמר בלבול: "בדרבי היה משחק פחות טוב שלנו ולא היינו מספיק חדים למרות שהגענו למצבים של 100% שער. זה היה משחק פחות טוב שלנו. המשחק מול קרית שמונה יהיה נגד קבוצה עם התקפה מסוכנת מאוד. נצטרך להגיע מרוכזים מאוד למשחק הזה, להיזהר מההתקפות המהירות שלהם ולנצח. מההתחלה אמרתי שנשחק בשתי שיטות, אבל מה שחשוב זה פחות השיטה. אנחנו תמיד משחקים עם דברים דומים, אנחנו רוצים להיות דומיננטים ולשלוט במשחק. השיטה פחות חשובה מהסגנון. אנחנו רוצים לתת לקהל ליהנות מכדורגל התקפי ושמח".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
על פוקס אמר בלבול: "אני שמח שהוא פה, הוא שחקן כישרוני עם הרבה פוטנציאל. הוא שייך לסגל מתחת לגיל 20 של צרפת ועכשיו הוא בסגל של קמרון. הוא יכול לשחק בשתי עמדות, אבל בעיקר את הקשר האחורי יותר. הוא ייתן לנו עומק ותחרות על ההרכב"/שלומי גבאי

על צירוף הזר החדש פוקס אמר המאמן: "אני שמח שהוא פה, הוא שחקן כישרוני עם הרבה פוטנציאל. הוא שייך לסגל מתחת לגיל 20 של צרפת ועכשיו הוא בסגל של קמרון. הוא יכול לשחק בשתי עמדות, אבל בעיקר את הקשר האחורי יותר. הוא ייתן לנו עומק ותחרות על ההרכב. הוא בא בכושר של 60-70% מהיכולת שלו. הוא שיחק שני משחקי אימון עם אלאבס בספרד, אבל הוא לא ב-100% שלו".

בלבול נשאל האם בהינתן סגל כל כך רחב ויקר, מכבי חיפה מצהירה שהיא רצה לאליפות ואמר: "אנחנו צריכים לדבר על המגרש, להיות צנועים ולעבוד קשה ולהתקדם ממשחק למשחק. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל שלנו, ללחוץ כמו שצריך, להניע את הכדור ולהיות יעילים. אנחנו רוצים להשתפר משבוע לשבוע, זה הפוקוס שלנו ולא משהו אחר".

לסיכום, בלבול אמר על הסגל שלו: "אני שלם עם כל הסגל שלי, כולם טובים. אני חסיד של תחרות על ההרכב, היום יש לנו שני שחקנים טובים בכל עמדה. תחרות זה דבר שידחוף את השחקנים קדימה. הם לא יכולים להישאר רגועים. היום יש תחרות על כל עמדה וזה יעשה לשחקנים רק טוב. כנראה שלא יגיע שחקן נוסף".

עוד בוואלה!

יהב גורפינקל הושאל ממכבי חיפה להפועל חדרה לעונה נוספת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully