וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אישרה לאבו פאני לנהל משא ומתן עם הפועל חדרה

11.9.2019 / 9:22

השחקן ששייך לירוקים קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות לאחר החתמת ז'אנדו פוקס. בחדרה מאוד מעוניינים בקשר, והמאמן אורי גוטמן מייעד לו תפקיד משמעותי במידה ויצטרף

מוחמד אבו פאני שחקן הפועל חדרה. אדריאן הרבשטיין
ילבש שוב את המדים של חדרה? מוחמד אבו פאני/אדריאן הרבשטיין

קשר מכבי חיפה והנבחרת הצעירה מוחמד אבו פאני קיבל היום (רביעי) אישור לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת, כשהמובילה לקלוט את השחקן היא הפועל חדרה. אבו פאני, ששיחק בחדרה בעונה שעברה, קיבל אישור מהירוקים למצוא לעצמו קבוצה, זאת לאחר החתמת השחקן הקמרוני ז'אנדו פוקס.

בחדרה מאוד מעוניינים בשחקן, ששיחק במדיה 19 משחקים וכבש שני שערים, וינסו לגשר על פערים כספיים, לאחר שנודע כי השחקן מתכוון לדרוש סכומים משמעותיים. מאמן הקבוצה אורי גוטמן כבר שוחח עם השחקן והבטיח לאבו פאני כי הוא מייעד לו תפקיד משמעותי.

מקורבים לשחקן אומרים שהוא נחוש למצוא קבוצה בה יקבל דקות משחק ויהווה בה פקטור משמעותי. "הוא מבין שהוא חייב לשחק והרבה", אמר שחקן ששיחק עם אבו פאני בחיפה. "הוא בכושר טוב מאוד באימונים, אבל במצב שנוצר ועם השחקנים שהגיעו הוא מבין שעדיף לו לצאת להשאלה".

בחדרה יחכו להחלטתו שלו לאבו פאני גם בשביל לקבוע מה תהיה העמדה אותה ירצו לחזק בזר, שיהיה השישי בסגל. לאחרונה שוחחו היועץ המקצועי אורן גולן וגוטמן נושא חיזוק הקבוצה. מלבד אבו פאני בחדרה מקווים לשאול גם את יהב גורפינקל, אשר בעניינו בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה סופית. בנוסף לחדרה, גם עירוני קריית שמונה הביעה עניין במגן הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully