וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פלומן וקונטה ישובו להתאמן

9.9.2019 / 8:57

הקבוצה תערוך משחק אימון מול הנוער במקום המשחק מול מ.ס. אשדוד שבוטל, במועדון מחכים להתפתחויות בנוגע לחקירה על האוהד שהותקף

פלייר מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי מאמן הפועל באר שבע ברק בכר/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים מתייחסים ברצינות לאירוע בו הותקף אוהד הקבוצה על ידי אוהדי הפועל תל אביב בשכונת פלורנטין בתל אביב, ומתכוונים לעקוב אחר חקירת המשטרה ולקבל עדכונים בנוגע להתפתחויות. מעבר לשיחה של הבעלים משה חוגג עם האוהד וההבטחה לתמוך בו במהלך השיקום, בבית"ר ירושלים רוצים לוודא כי באמת נעשים כל המאמצים לאתר את התוקפים.

אגב, לאנשי הקבוצה וחברים שביקרו אותו, סיפר האוהד כי "ראיתי אוהדים של הפועל תל אביב, צעקתי בחצי צחוק 'יאללה בית"ר' ופתאום רצו כולם לכיווני. מכאן מה שאני זוכר זה שקיבלתי מכה בראש ומכות בגוף, וראיתי מסביבי זכוכיות רבות. לאחר מכן הגיעו לטפל בי". דברים דומים אמר האוהד לחוקרי המשטרה, שביקשו את מצלמות האבטחה מכל העסקים הסמוכים בתקווה לדלות פרטים ולעצור חשודים בפרשה בהקדם.

בצד המקצועי, הקבוצה תערוך משחק אימון נגד קבוצת הנוער, במקום המשחק שבוטל נגד מ.ס. אשדוד. פרדי פלומן ואנטואן קונטה אמורים לחזור לאימונים ולקחת חלק במשחק האימון, כאשר מי שימשיכו להיעדר בשלב זה הם שחקני הנבחרות - גדי קינדה, ליוואי גארסיה ועלי מוחמד. שי קונסטנטין חזר לאימונים ואמור להיות כשיר גם הוא.

במועדון אמורים לשוחח עם פלומן וקונטה על אירועי המשחק האחרון נגד הפועל רעננה. קונטה הורחק ופלומן כמעט והורחק על תפיסת שוער רעננה אסף צור. יחד עם זאת במועדון גם ידעו להחמיא לפלומן על התנהלותו וציינו שעל אף שאשתו ילדה לפני המשחק והיו לו כרטיסי טיסה מוכנים, הוא ביקש לעכב זאת , להישאר לקחת חלק במשחק ורק לאחר מכן לטוס:"קל לרדת עליו, אבל הוא הרבה יותר רציני ורוצה להצליח ממה שחושבים" אמרו במועדון.

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג. קובי אליהו
בקבוצה מחכים להתפתחויות. חוגג/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully