וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מגיבה לבית"ר: "תמוה שהנהלת בית"ר 'החדשה' בחרה לתקוף"

8.9.2019 / 17:10

האדומים הגיבו לאירוע האלים אמש (שבת) בו הותקף אוהד בית"ר ולהודעה בעקבותיו: "נדהמנו מתגובת בית"ר ללא בדיקת רכיבי האירוע או זהות משתתפיו. אדם אלים או גזען, הוא אדם שיש לטפל בו ללא קשר לקבוצתו האהודה"

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

רחוב הכדורגל הישראלי עדיין סוער בעקבות התקרית אמש (שבת) שבה מספר אוהדי הפועל תל אביב התקיפו על פי החשד אוהד של בית"ר ירושלים שהיה במקום וצעק "יאללה בית"ר". בבית"ר הגיבו בחריפות למקרה הזה, וכעת מגיעה גם תגובת הפועל תל אביב שמסרה שהיא "מגנה בכל תוקף כל מקרה של אלימות, פיזית ומילולית, במגרשי הספורט ומחוצה להם"

על פי גרסת הפועל תל אביב "האירוע שהתרחש אמש על פי דיווחי התקשורת, הינו אירוע חמור ומצער שלא היה צריך להתרחש ואנו מצרים על כך‪.‬ יש לציין כי אדם אלים או גזען, הוא אדם שיש לטפל בו בכל האמצעים העומדים לרשות החוק, ללא קשר לקבוצתו האהודה. מדובר על אירוע אלימות אותו יש להוקיע מן השורש".

בעלי הפועל תל אביב איציק, שרון ניסנוב. ברני ארדוב
"נדהמנו מתגובת בית"ר". האחים ניסנוב/ברני ארדוב

עם זאת, בהפועל תל אביב סייגו את התגובה של בית"ר ירושלים ואמרו: "נדהמנו מתגובת מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים אשר ללא בדיקת רכיבי האירוע או זהות משתתפיו קובע באופן שאינו משתמע לשתי פנים את הקשר הישיר בין מבצעי האירוע האלים לבין מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב".

"תמוה כי הנהלת בית"ר ירושלים "החדשה" בחרה לתקוף באופן ישיר את אלו שעמלים לילות כימים בכדי למגר את תופעות האלימות והגזענות במגרשי הספורט ובחברה הישראלית בכלל. אין בכוונתנו לערוך כרגע התחשבנות מול אנשי בית"ר ירושלים באשר למי אחראי לאירוע כזה או אחר בעבר. לדעתנו, אין זה המקום, ודאי לא הזמן לעשות זאת. יתרה מכך, תמוה עוד יותר שדווקא בית"ר ירושלים, אשר מתמודדת דרך קבע עם מעשי אלימות וגזענות של אוהדיה, בחרה להכתים את מועדון הכדורגל הפועל תל אביב ורבבות אוהדיו בשל מקרה חריג שלכל היותר, יכול להיות מיוחס לקומץ אלים".

"הנהלת המועדון קוראת לאוהדינו הרבים ולאוהדי הכדורגל בכלל, להימנע מכל גילויי אלימות וגזענות, למען חברה טובה יותר. אל לנו להפוך את מגרש הכדורגל לשדה קרב. בשם הנהלת המועדון ורבבות אוהדינו, אנו מאחלים לאדם שנפגע בתקרית החלמה מהירה ובריאות איתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully