וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה בענף הכדורעף הולכת ומסתעפת

עדי רובינשטיין

3.1.2003 / 17:01

על סמך הנתונים שנמצאים בידי חוקרי מס הכנסה, קרוב לוודאי שהחקירה תגיע גם לשאר קבוצות הליגה. אחרי מכבי תל אביב ומטה אשר - חצור על הכוונת


לאחר שאתמול במהלך היום ועד לשעות הקטנות של הלילה נחקרו יושבי הראש של קבוצות מכבי תל אביב ומטה אשר, נראה שעל סמך הנתונים שנמצאים בידי חוקרי מס הכנסה החקירה נמצאת רק בתחילתה והפרשה צפויה להימשך, כאשר קרוב לוודאי היא תגיע גם לשאר קבוצות הליגה.

מסתבר שרוב יושבי הראש בשנים עברו, וחלק מהנוכחים ניהלו את ענייני הקבוצות דרך סוכן השחקנים רובל נוז'יק שנעצר ושוחרר בערבות בשבוע שעבר. אתמול נחקרו שלושת יושבי הראש של מכבי תל אביב בשנים האחרונות , כאשר אחד מהמוזמנים , שגם הוא יושב ראש לשעבר , יצא לחו"ל ולא הגיע לחקירה.

נראה ששתי הקבוצות הגדולות של הליגה, האלופה מטה אשר ומכבי תל אביב היו הראשונות להחקר אך לבטח לא האחרונות. הקבוצה הבאה שתוזמן כנראה לחקירה היא חצור. מקורב לעולם הכדורף אמר לוואלה! ספורט שלפי איך שהדברים מתפתחים כל הליגה הולכת ליפול יחד עם נוז'יק במידה ותימצא ולו רק קבוצה אחת אשמה באי סדרים כספיים. נראה שהסיבה לכך ברורה, רוב הקבוצות בליגה הראשונה עובדות בשנים האחרונות עם נוז'יק אשר אחראי על התשלום לשחקניו בהתאם להסכמים עם יושבי הראש בחלק מן המקרים ובחלק אחר של המקרים עם ראשי המועצות לדוגמא, כמו במקרה של מטה אשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully