וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ז'אנדו פוקס הושאל מאלאבס וחתם לעונה אחת

10.9.2019 / 13:43

הקשר הקמרוני ישלים את מצבת הזרים אחרי שחתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. איקוום אוטין יושאל או יוקפא. פוקס בן ה-21 עבר בקיץ מסושו לאלאבס הספרדית, אך לא מצא את מקומו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקשר הקמרוני-צרפתי, ז'אנדו פוקס, חתם היום (שלישי) במכבי חיפה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, אחרי שהושאל מאלאבס הספרדית.

במסגרת החוזה של פוקס בן ה-21 יש לירוקים אופציית רכישה של השחקן תמורת 1.2 מיליון יורו בתום העונה. כעת בחיפה מגבירים את המאמצים כדי למצוא קבוצה שתקלוט את איוום אוטין, זאת מאחר שהירוקים לא יכולים לרשום עוד זרים. בעקבות ההחתמה מוחמד אבו פאני צפוי לקבל אישור לצאת לעונה השאלה.

ז'אנדו פוקס במדי אלאבס. GettyImages
אמור לתת את הטון במרכז המגרש. פוקס במדי אלאבס במשחק הכנה בקיץ/GettyImages

פוקס נולד בקמרון, אבל הגיע עם משפחתו לצרפת בגיל צעיר. הוא התחיל את הקריירה בסושו מליגת המשנה והפך לשחקן הרכב חרף גילו הצעיר. ב-2016 זכה עם נבחרת הנוער של צרפת באליפות אירופה, תוך שהוא משתף פעולה עם שחקנים כקיליאן אמבפה, לוקא טוסאר, ז'אן-קווין אוגוסטן ועיסא דיופ. בקמרון עקבו אחר ההתפתחות שלו והמאמן קלרנס סיידורף הזמין אותו למשחק ידידות נגד ברזיל בנובמבר 2018, בו הוא שיחק 90 דקות כמגן ימני.

בעונה שעברה פוקס רשם 22 הופעות בליגת המשנה בצרפת - מרביתן כשחקן הרכב - אבל בתחילת פברואר נפצע במשחק נגד בזייר, עבר ניתוח וחזר רק להופעה כמחליף במחזור האחרון. בקיץ עבר לאלאבס, לה יש שיתוף פעולה עם סושו. סכום ההעברה לא פורסם, אבל בספרד וצרפת העריכו אותו בכמיליון יורו.

במהלך תקופת ההכנה ואחרי כמה משחקי אימון, הצוות המקצועי של אלאבס בראשות המאמן גאיסקה גריטאנו, החליט שהוא לא בונה על פוקס והקמרוני לא נרשם בסגל לליגה. במועדון הבאסקי החלו לחפש קבוצה שתקלוט אותו בהשאלה - אך לא הצליחו להוציא לפועל עסקה לפני שחלון ההעברות באירופה נסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully