וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון השלימה את השאלת מקברייד וסעיד

3.1.2003 / 15:34

הטופי בויז ממשיכים להתחזק לקראת המאבק על מקום בליגת האלופות. החלוץ האמריקני והקשר המצרי חתמו עד לסוף העונה. וויין רוני הורחק לארבעה משחקים

דייויד מוייס רוצה להתחזק לקראת המאבק שנפתח על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. מנג'ר אברטון השלים את רכישתם של שני שחקנים אחריהם הוא עוקב עוד מהקיץ. המדובר הוא בבראיין מקברייד האמריקני ובאיברהים סעיד המצרי.

שמו של מקברייד (30) נקשר לקבוצה מיד לאחר המונדיאל המצויין שעבר עליו, בסיומו הוא הנהיג את נבחרתו עד לרבע הגמר (עם שערים נגד מקסיקו ופורטוגל), אך לשחקן האמריקני חוזה עם ליגת ה-MLS ולא עם קבוצתו, הקולומבוס קרו. משמע, בתור היותו כוכב במולדתו, מותר לליגה להשתמש בשירותיו למטרות קידום מכירות ושיווק (ישנם מס' מועט של שחקנים אמריקנים עם חוזים שכאלו) כשלמעשה הוא אחד מנכסיה העיקריים. הליגה בארה"ב תחל באפריל ונראה כי מקברייד יוכל לשחק באברטון לפחות עד אז. מקברייד כבר שיתף פעולה עם מוייס בעבר, כששיחק תחתיו במשך תקופה קצרה בפרסטון.

איברהים סעיד הוא קשר אחורי שיכול לשחק גם כמגן ונחשב לכוכב גדול בארצו ולאחד מהגורמים שהביאו לזכייתה של אל אהלי בליגת האלופות ב-2001. לשני השחקנים יש מספיק הופעות בנבחרתם הלאומית והם צפויים לקבל את אישור העבודה במהירות יחסית, כך שיוכלו לשחק נגד טוטנהאם ב-12 לחודש.

מי שבטוח יפסיד את המשחק הנ"ל ועוד שלושה נוספים, הוא החלוץ בן ה-17 וויין רוני. לרוני חם המזג היה עונש של שלושה משחקים על תנאי על הכניסה החזקה בסטיב ויקרס מברמינגהאם (שהיקנתה לו גם כרטיס אדום). הצהוב שקיבל ב-2:2 מול מנצ'סטר סיטי הפך, מלבד היותו הכרטיס החמישי אותו סופג הכשרון הצעיר, גם הפך את ההשעיה לאקטיבית. רוני יפסיד גם את המשחקים מול סנדרלנד ובולטון וגם משחק גביע נוסף (בהנחה שאברטון תעבור מחר את שרוסברי בגביע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully