וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה חדשה, פנים מוכרות: מיקי גורקה מונה למאמן בני הרצליה

5.9.2019 / 11:14

היורדת ללאומית החזירה את האיש שעמד על הקווים באולם היובל במשך שלוש שנים וחצי: "אעשה הכל כדי שנחזור לליגת העל". אור לאומי, גייב לוין ונועם אביבי ישחקו בקבוצה

מיקי גורקה בני הרצליה. עיבוד תמונה
פנים חדשות ישנות. מיקי גורקה/עיבוד תמונה

בני הרצליה תיאלץ להתרגל בעונה הקרובה למחוזות שלא הכירה, כשלראשונה זה 27 שנים תשחק בליגה הלאומית. לפחות הפנים שיובילו אותה בניסיון לשוב לליגת העל יהיו מוכרות היטב לאנשי המועדון ולאוהדים: מיקי גורקה מונה היום (חמישי) למאמן הקבוצה, שאותה הדריך במשך שלוש עונות וחצי, יותר מכל אחד אחר ב-15 השנים האחרונות.

גורקה (46) החליף את מולי קצורין בתפקיד במהלך עונת 2014/15, והחזיק בו ברציפות עד אמצע עונת 2017/18, כשבפרק הזמן הזה הוא מוביל את הרצליה פעמיים לרבע גמר הפלייאוף. אחר כך עבד בהפועל ירושלים כעוזרו של עודד קטש, ואת העונה שעברה פתח במכבי רחובות, שהחלה כפרויקט מבטיח ונקלעה לתחתית הלאומית.

"אני שמח לחזור לקבוצה שהייתה לבית שני עבורי בתקופתי פה, ואני מחויב לעשות הכל כדי להחזיר את המועדון לליגת העל", אמר גורקה.

הרצליה, שתפתח את אימוניה בעוד עשרה ימים, הכריזה על הישארותם של אור לאומי וגייב לוין, ועל חזרתו של שחקן נבחרת העתודה נועם אביבי מעונת השאלה בהפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully