וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תצטרך להעביר לנשר דמי השבחה על עלי כנאנה

הוועדה למעמד השחקן קבעה כי על האדומים לשלם 275 אלף שקל, הצדדים סיכמו שהסכום יועבר ב-5 תשלומים. קלאודמיר וזיקרי מחפשים קבוצה

פלייר שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי מנור סולומון/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: מתן חדד

הוועדה למעמד השחקן קבעה אתמול (רביעי) כי על הפועל תל אביב להעביר לעירוני נשר כ-275 אלף שקל כדמי השבחה עבור עלי כנאנה. לאחר שיחות בין המועדונים בימים האחרונים הסכימו במועדון מהצפון לחלק את הסכום לחמישה תשלומים, לבקשת הפועל תל אביב. כנאנה חתם בקיץ במועדון האדום לשלוש השנים הבאות, כאשר בקבוצה השאירו בהסכם אפשרות לסגת במידה שסכום דמי ההשבחה יהיה גבוה עבורם.

בהפועל תל אביב מקווים כי כבר בתחילת השבוע הבא הקשר המקדוני סטפן ספירובסקי יצטרף למועדון. בקבוצה היו חששות נוכח העובדה כי עבר פציעה לא פשוטה, אך אמרו: "ראינו אותו במשחק במסגרת הליגה ההונגרית לפני פחות משבועיים והוא שיחק משחק מלא, הבקיע והיה טוב". בהפועל תל אביב רוצים שהקשר יעבור בדיקות רפואיות מקיפות. במקביל, במועדון מקווים לקבל תשובה חיובית עד לסוף השבוע מאחד החלוצים איתם הם נמצאים במגעים.

אגב, בשלב זה ההצעה היחידה שיש לקלאודמיר היא מהפועל ראשון לציון, כאשר הקשר לא ממהר לרדת לליגה הלאומית. הפועל חדרה הגישה הצעה לרועי זיקרי, אך הקשר לא יחתום באף קבוצה עד אשר שכרו לעונה זאת לא יובטח, כמו גם אחמד עאבד.

עלי כנאנה שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
הפועל תל אביב תשלם עליו דמי השבחה? עלי כנאנה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully