וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט לינהארט: "שמח לחזור לישראל. התקופה כאן הייתה משמעותית עבורי"

3.9.2019 / 11:11

הפורוורד החדש של הפועל באר שבע מתוודע מחדש לליגת העל, ומתרשם מרמי הדר: "אם אתה לא עומד בציפיות שלו, זה עליך". הערב במלחה תתארח הקבוצה אצל הפועל ירושלים למשחק אימון פתוח לקהל

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב בכדורסל

הפועל ירושלים תערוך הערב (שלישי, 19:00) ניסוי כלים ראשון לסגל המתחדש שלה, כשתארח במלחה את הפועל באר שבע למשחק אימון פתוח לקהל.

בקבוצה הדרומית יערוך הזר האחרון נייט לינהארט הופעת בכורה מחודשת, שתפתח את הקדנציה השנייה שלו בישראל אחרי ששיחק במכבי תל אביב בעונת 2014/15.

"בדקתי היטב את הארגון, דיברתי עם המאמן ומצאתי כאן כל מה שאני מחפש", סיפר לינהארט, שהופיע בעונה החולפת בשרלרואה הבלגית ובבון הגרמנית. "אני שמח לחזור לישראל, התקופה כאן הייתה אחת המשמעותיות בקריירה שלי. אני יודע שבאר שבע הגיעה לפלייאוף כבר בעונה הראשונה בליגה, ושיש כאן חבורה נהדרת, אבל רק הגעתי לכאן ומוקדם מבחינתי לדבר על מטרות".

שחקן מכבי תל אביב, נייט לינהארט. ברני ארדוב
התקופה בישראל היתה משמעותית עבורו. נייט לינהארט/ברני ארדוב

לינהארט קלע 11 נקודות למשחק בפלייאוף לפני ארבע שנים, אך לא מנע מהצהובים הדחה בסדרת חצי הגמר מול הפועל אילת. בנוגע לשיתוף הפעולה עם המאמן רמי הדר, אמר הפורוורד: "הוא אדם כן, ואני אוהב את העובדה שהוא אומר לך באופן ישיר למה הוא מצפה, כך שאם לא תעמוד בציפיות שלו - זה עליך. יש לו רקורד כמאמן מנצח, והקבוצות שלו השתפרו תוך כדי תנועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully