וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שחררה את קלאודמיר, מגעים עם ספירובסקי וקורטס

3.9.2019 / 14:16

הברזילאי קיבל הוראה לחפש לעצמו קבוצה או חדשה, או שיוקפא. קשר נבחרת צפון מקדוניה על הכוונת, גם החלוץ הפורטוגלי

צילום ועריכת וידאו: ברני ארדוב

(עדכון ראשון: 10:53)

ראשי הפועל תל אביב הודיעו לקשר הקבוצה, קלאודמיר, שהוא לא נמצא בתכניות של הצוות המקצועי ושעליו למצוא לעצמו קבוצה חדשה. הברזילאי הוותיק מציג יכולת ירודה - בעיקר בחלק ההגנתי - ולא גילה שיפור לאחרונה, מה שגרם למאמן ניסו אביטן להחליט להיפרד ממנו.

לקלאודמיר הובהר שאם הוא לא ימצא קבוצה חדשה, הוא יוקפא. חלון ההעברות בישראל פתוח בשבועיים הקרובים (עד ה-18 בספטמבר) ובאירופה החלונות עדיין פתוחים בבולגריה, סלובקיה וצ'כיה. בברזיל החלון כבר סגור ובאופן כללי האופציות שעומדות בפני השחקן הן לא רבות. הברזילאי המאוכזב אמר היום: "חודש אני שומע שרוצים לשחרר אותי ולא אמרו לי מילה. עכשיו הרבה יותר קשה למצוא קבוצה. בכל מקרה, אם ירצו שאלך, יצטרכו להשלים את השכר שלי".

קלאודמיר הגיע להפועל תל אביב בינואר האחרון והפך לבורג חשוב בהיחלצות שלה מהתחתית ומהבטחת ההינצלות בשלב מוקדם יחסית בפלייאוף התחתון. הקשר בן ה-35 הצטיין במשחקים הראשונים שלו בקבוצה, אבל בהמשך נחלש - מה שלא מנע מהאדומים לממש את האופציה להארכת חוזהו.

קלאודמיר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יכולת חלשה, בעיקר מבחינה הגנתית. קלאודמיר/דני מרון

מי שעשוי להגיע במקום קלאודמיר הוא קשר נבחרת צפון מקדוניה, סטפן ספירובסקי, שיינחת היום עם נבחרתו לקראת המשחק נגד נבחרת ישראל באצטדיון טרנר ביום חמישי. ספירובסקי הוא קשר אחורי בן 29 שמשתייך לפרנצווארוש ההונגרית. בעונה שעברה הוא רשם 14 הופעות עד נובמבר, אבל אז נפצע בברך וגמר את העונה.

האדומים גם מנהלים מתקדמים עם החלוץ הפורטוגלי קרלוס פורטס, שמשחק באוניברסיטטה קראיובה הרומנית. השחקן בן ה-24 התחיל את הקריירה בקבוצת המילואים של ספורטינג בראגה בליגת המשנה במולדתו, ושיחק גם בליגת המשנה בטורקיה. את העונה שעברה התחיל בגז מתאן הרומנית ואחרי כחצי עונה טובה, עבר לקראיובה. בשבעת החודשים שלו בקבוצה, הוא שותף ב-14 משחקים ולא כבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully