וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "הייתי בטוח שנהיה עם יותר נקודות בשלב הזה"

2.9.2019 / 8:07

מאמן הפועל רעננה היה שבע רצון מה-1:2 על בית"ר ירושלים: "עשינו מהפך מנטלי מול קבוצה אדירה". דסה: "מכבי תל אביב מאחוריי, אני מסתכל קדימה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ה-1:2 של הפועל רעננה על בית"ר ירושלים

שמחה גדולה בהפועל רעננה לאחר הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים אמש (ראשון). בצוות המקצועי סיפרו כי התכוננו היטב לצהובים-שחורים, זאת בהתאם למשחק נגד הפועל באר שבע, וידעו כי יקשו על שחקני החלק הקדמי שלה לפתח משחק. אחד משחקני הפועל רעננה אמר בסיום: "עשינו את העבודה אחד לאחד כמו שמנחם קורצקי ביקש, ידעתי טוב מאוד לעזור על הכנפיים וללחוץ את מובילי הכדור באמצע וזה לא נתן לבית"ר ירושלים אפשרות לפתח משחק".

קורצקי נשמע בטוח בקבוצתו בסיום: "חשבתי שנהיה עם יותר נקודות בשלב הזה, הייתי בטוח בזה, חבל לי על שבוע שעבר שהפסדנו את הנקודות בחיפה. עשינו מהפך מנטלי אחרי שבוע שעבר, מול קבוצה אדירה כמו בית"ר ירושלים. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו יודעים שמבחינת שחקנים יש קבוצה טובה, פצועים חוזרים, לאט לאט ייכנסו לכושר והכול יתחבר".

שחקן הפועל רעננה, בן סביר עם המאמן מנחם קורצקי. קובי אליהו
"לאט לאט הכול יתחבר". קורצקי עם סביר/קובי אליהו

מי שזכה למחמאות גדולות הוא אור דסה, שנרכש הקיץ ממכבי תל אביב. הקשר אמר בסיום: "אחרי מכבי חיפה היינו מאוד מאוכזבים, במיוחד שהובלנו ולא החזקנו את היתרון. הפעם כיפרנו על זה. באופן אישי המעבר לרעננה, לקבוצה שרוצה שאצליח, גורם לי להשתחרר ולשחק בנחת. יש לנו קבוצה חדשה ומגובשת אבל הדרך עוד ארוכה. מכבי תל אביב מאחוריי, אני מסתכל קדימה".

כשנשאל על מטרות אמר: "לא רוצה להישמע קלישאתי אבל המטרה כרגע להישאר בליגה, אם נהיה שווים יותר נדבר על זה. התחלנו טוב אבל צריך לצבור כמה שיותר נקודות ולהתרחק מהתחתית, אחרי זה נחשוב קדימה". ברעננה היו שבעי רצון מההכנסות, לאחר שיותר מ-6,000 אוהדי בית"ר ירושלים רכשו כרטיסים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully