וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני יהודה חגגו בחדר ההלבשה: "רצינו לפתוח את הליגה ברגל ימין"

26.8.2019 / 9:48

אושר גדול אצל הזהובים לאחר ה-1:2 הדרמטי על עירוני קרית שמונה: "זה היה חשוב לכולם כאן". אבוקסיס: "מאמלמו התישה אותנו, היא לוקחת כאן אליפות בהליכה"

אבישי כהן (מימין), דור אלו, עמית זנטי שחקני בני יהודה. קובי אליהו
אין כמו לפתוח את העונה ברגל ימין. שחקני בני יהודה מאושרים/קובי אליהו

אושר גדול בבני יהודה לאחר ה-1:2 הדרמטי על עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור הראשון בליגת העל. אחרי שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-98, השחקנים רקדו ושרו בחדר ההלבשה: "קיבלנו מכה במאלמו, האמנו שנחזור עם תוצאה טובה וזה לא הצליח. רצינו לפתוח את הליגה ברגל ימין, זה היה חשוב מאוד לכולם כאן".

המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "משחקים כאלה מתפתחים לפעמים עם לחץ ובעיקר עייפות. צריך לזכור שהשחקנים עברו ביום חמישי משחק קשה מאוד, נגד אחת הקבוצות הכי קשות שאני פגשתי כמאמן. קבוצה שנמצאת כבר באמצע העונה בשבדיה ואם מישהו זלזל בה, אז אני אומר לכם שמאלמו לוקחת כאן אליפות בהליכה, ממש בהליכה. הרבה זמן לא ראיתי קבוצה כזאת, היא התישה אותנו וחזרנו עייפים מאוד מהמסע הזה".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
התרגש לחזור לבלומפילד. אבוקסיס/קובי אליהו

על בלומפילד המחודש אמר המאמן: "כילד שהתפלח כאן לאצטדיון הישן בשער שלוש, בגיל 8-9, זה הזכיר לי נשכחות. היינו ילדים ממש קטנים, נצמדים למבוגרים ונכנסים בתוך הדוחק, רק כדי לראות כדורגל ועכשיו נהיה כאן אצטדיון מפואר וזה הפך להיכל הכדורגל. זה אצטדיון אדיר ונקווה שיגיע עוד קהל. האוהדים תמכו בנו ודחפו אותנו גם בפיגור וכשהם מאחורינו יש תוצאות".

החלוץ דור ג'אן אמר: "משחק ראשון אחרי שחזרנו הביתה לבלומפילד. היה משחק משוגע והגיע לנו לנצח. היו לנו הרבה מאוד החמצות, יש גם ימים כאלה. צריך לדעת לתת שער או שניים ולשמחתי זה הספיק. אני מקווה שבמשחק הבא האחוזים שלנו יהיו טובים יותר. זה לא פשוט לשחק נגד השעון, התוצאה 1:1 אחרי שני אדומים לעירוני קרית שמונה הייתה טובה לה. הכדורים סירבו להיכנס וזה מקשה על התחושות הפנימיות, אבל אין מתוק כמו לתת את שער הניצחון בשנייה האחרונה".

"אין ספק שבשלב הזה של העונה המשימה הזו עוד יותר קשה", הוסיף החלוץ. "אנחנו לפני שני משחקים נגד הקבוצות הכי חזקות שאנחנו יכולים לפגוש. מכבי תל אביב בליגה ומאלמו באירופה. אנחנו מודעים לזה שהסיכויים מול השבדים לא לטובתנו, אבל אצלנו בבית, נעשה הכול כדי שזה יקרה.יש לנו כוח לשחק גם בחמישי וגם בראשון ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה כבשה בדקה ה-98 וניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully