וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוגו ורדאסקה חתם רשמית על חוזהו בבית"ר ירושלים: "זאת קבוצה גדולה"

23.8.2019 / 12:30

הבלם הפורטוגלי החדש קיבל את החולצה מספר 5 ואישר שהוא בכושר משחק. טל בן חיים ערך אימון מלא, עשוי להיות בסגל לבאר שבע

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת עיתונאים של בית"ר ירושלים לקראת הפועל באר שבע

עיקרי הדברים

- דיוגו ורדאסקה עבר בדיקות רפואיות וחתם בבית"ר ירושלים

- ייתכן כי אפונסו טיירה יוקפא. ז'אורז'יניו צפוי לעבור לאחת מקבוצות ליגת העל בקרוב

- טל בן חיים ערך אימון מלא, בקבוצה יבחנו האם יוכל להיות בסגל לבאר שבע

- הזוי: לאן נעלמו שטיחי הפרסום שהזמין המועדון מחו"ל?

דיוגו ורדאסקה, הבלם שנחת אתמול (חמישי) בישראל, נשאר להעביר את הלילה בבית מלון בתל אביב ועבר הבוקר בדיקות רפואיות שלאחריהן חתם רשמית בבית"ר ירושלים. הפורטוגלי הגיע לבית וגן, התקבל בחמימות על ידי שחקני הקבוצה וערך איתם היכרות ראשונית. הוא יתאמן מחר בערב באימון המסכם ויקבל את החולצה עם המספר 5. ורדאסקה אמר אחרי החתימה: "אני מרגיש פה טוב, אני אוהב את המדינה, האנשים פה טובים ועוזרים לי להתאקלם כאן. שמעתי שזאת קבוצה גדולה בישראל, יש לה הרבה מאוד אוהדים ואצטדיון טוב. אני אוהב את זה". ורדאסקה התייחס גם לכושר המשחק שלו ואמר: "התאמנתי בספרד כל הזמן מתחילת העונה, אז אני בכושר משחק". כשנשאל איזה מילים הוא מכיר כבר בעברית, אמר: "שלום, ויאללה בית"ר".

בית"ר תצטרך להקפיא כעת את אחד מהזרים שלה, אפונסו טיירה או ז'אורז'יניו. נכון לאתמול, עדיין אין התקדמות בין טיירה למועדון ואם בסוף השבוע המצב יישאר כך, בהחלט ייתכן כי הקשר יוקפא. בנוגע לז'אורז'יניו, ההערכה היא כי הברזילאי יעבור לאחת מקבוצות ליגת העל בקרוב, שהרצינית ביותר לגביו היא העולה החדשה הפועל כפר סבא.

שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה עם סוכניו, יוסי בניון. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דיוגו ורדאסקה עם סוכניו ויוסי בניון/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

מי שערך אתמול אימון מלא הוא הבלם טל בן חיים, ובבית"ר יבחנו בימים הקרובים את האפשרות שיוכל להיכלל בסגל ביום ראשון. נכון לשלב זה מתורגלים אנטואן קונטה ואופיר קריאף כבלמים. גדי קינדה מתורגל על חשבונו של מיכאל אוחנה, כאשר שאר ההרכב לא צפוי להשתנות. אור זהבי המורחק ייעדר, כמו גם עידן ורד המחלים מניתוח בכף הרגל ויחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא. בשלב זה תצרף הקבוצה רק מגן נוסף שיתמודד עם מקס גרצ'קין על עמדת המגן השמאלי, והאפשרות לשחקן נוסף לסגל תישקל רק בפגרה שלאחר המחזור השני.

והיה גם מקרה הזוי אחד: לקראת העונה החדשה ביצעה בית"ר ירושלים הזמנה מיוחדת מחו"ל של שני שטיחי פרסום בעלות של כ-50 אלף שקלים. מדובר בשטיחים שאמורים להיפרס בצמוד לכל אחד מהשערים על הדשא באצטדיון טדי. השטיחים הגיעו לארץ ושוכנו במחסן האצטדיון בידיעה שמספר ימים לאחר מכן אמורים היו להגיע להתקינם על הדשא. כשהגיעו להתקין אותם, הם פשוט נעלמו מהמחסן. בתחילה היה חשד כי הם נגנבו ואף נפתחה חקירה פנימית בעניין, אך כעבור מספר ימים חזרו נציגי האצטדיון והבהירו לבית"ר כי עובדי האצטדיון זרקו אותם בטעות לפח האשפה. אחד השטיחים היה קרוע, ובשלב זה מנסים "לשפץ" אותו בכדי שיהיה מוכן ליום ליום ראשון. אם השטיחים לא היו נמצאים, בית"ר הייתה צריכה לבצע הזמנה חדשה ולהמתין יותר מחודש.

שחקן בית"ר ירושלים טל בן חיים. ברני ארדוב
קרוב לחזרה. טל בן חיים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully