וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דיוגו ורדאסקה נחת בארץ ועשוי להיות בסגל בראשון

22.8.2019 / 23:32

הבלם הפורטוגלי החדש הגיע לישראל, ייבדק ואולי אף יהיה בסגל של רוני לוי במחזור הפתיחה מול הפועל באר שבע, לאור מצוקת הבלמים: "אני שמח להיות כאן, יאללה בית"ר"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של בית"ר ירושלים לפתיחת העונה

דיוגו ורדאסקה, הבלם הפורטוגלי החדש של בית"ר ירושלים, נחת הערב (חמישי) בישראל לאחר שנרכש על ידי המועדון מסראגוסה הספרדית וחתם על חוזה לשנתיים הקרובות, עם אופציה לעונה נוספת. הבלם בן ה-22 יעבור בדיקות רפואיות, ואם הכול יימצא תקין אז הוא עשוי להיות בסגל כבר למשחק הקרוב מול הפועל באר שבע ביום ראשון, שכן הוא ערך הכנה מלאה עם סראגוסה ונמצא בכושר. כזכור, בית"ר נמצאת במצוקת בלמים לאור הרחקתו של אור זהבי בחצי גמר גביע הטוטו והפציעה של טל בן חיים.

עם נחיתתו אמר: "שלום לכל החברים מבית"ר, הרגע הגעתי לישראל. אני שמח מאוד להיות כאן, יאללה בית"ר"

מוקדם יותר היום, התייחס המנהל המקצועי יוסי בניון לרכישת ורדאסקה ואמר במסיבת העיתונאים שערכה בית"ר: "לא פשוט להביא שחקנים לישראל, יש הרבה התאמות כדי לגרום לזה לקרות. אני שמח שהצלחנו להחתים את דיוגו, הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים. אני יודע מה ראינו בשחקן ואנחנו מאושרים שהוא איתנו".

בעונה שעברה רשם ורדאסקה 30 הופעות במדי סראגוסה וכבש שלושה שערים בליגה השנייה בספרד. את תחילת הקריירה העביר בפורטו, קבוצת נעוריו, אבל מעולם לא שיחק בקבוצה הבכירה של המועדון. כמו כן, נמנה על סגל הנבחרות הצעירות של פורטוגל ואף כבש שער אחד במדי הנבחרת עד גיל 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully