וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מאלמו לא בליגה שלנו, חצי שעה של הגנה טובה זה לא מספיק"

22.8.2019 / 22:45

מאמן בני יהודה לאחר התבוסה 3:0 בשבדיה: "הסיכויים לנצח בבית 0:4 הם לא גבוהים. הוצאתי את החלוצים מתוך מחשבה על הליגה"

צילום: ניב אהרונוסון עריכה: אביב ארגז

בווידאו: לקראת חזרתו של אצטדיון בלומפילד

אכזבה גדולה לבני יהודה. מחזיקת הגביע הפסידה היום (חמישי) 3:0 במאלמו במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, והתרחקה מאוד מחלום ההעפלה ההיסטורית לשלב הבתים. כדי בכל זאת להעפיל לבתים, הזהובים יצטרכו להדהים ולהשיג ניצחון סנסציוני של 0:4 או יותר בגומלין שייערך בשבוע הבא בישראל. שערים של מרקוס רוזנברג (36) רסמוס בנגטסון (40) ואוסקר לויצקי (47) קבעו את תוצאת המשחק, וסידרו למארחים יתרון נוח ביותר לקראת הגומלין.

שחקן מאלמו מרקוס רוזנברג חוגג מול שחקן בני יהודה דן מורי. רויטרס
הפסד כואב. מרקוס רוזנברג חוגג, דן מורי מאוכזב/רויטרס

יוסי אבוקסיס סיכם: "בחצי השעה הראשונה הגנו טוב מאוד, סגרנו את מאלמו היטב, אבל אז רוזנברג כבש שער מדהים ומיד הגיע גם השער השני. מכאן כבר היה קשה מאוד לחזור. שיחקנו הערב נגד קבוצה חזקה. אמרתי את זה לפני המשחק ואני אומר את זה גם עכשיו. לא הצלחנו לצאת להתקפות מתפרצות כמו שעשינו בסיבוב הקודם. הם שיחקו מאוד התקפי, לחצו מאוד גבוה והתקשינו לצאת קדימה. מדובר בקבוצה שהיא לא בליגה שלנו. ניסינו לעשות הכול, אבל חצי שעה של הגנה טובה זה לא מספיק"

המאמן הוסיף: "אני כן מרוצה מההשקעה וההקרבה של השחקנים שלי. כל שחקן נתן כאן את כל מה שיש לו, אבל שוב, שיחקנו מול יריבה מאוד איכותית שעבר שיחקה 20 מחזורים בליגה השבדית. הם נמצאים בכושר מצוין, הם מחוברים ואנחנו שיחקנו שלושה משחקים רשמיים עד עכשיו. אנחנו ממשיכים יחד אל המטרה הבאה והיא משחק הליגה הראשון ביום ראשון".

לקראת הגומלין אמר: "צריך להיות כנים ולומר את האמת - הסיכויים שלנו לנצח 0:4 בבית הם לא גבוהים. כרגע אני מתרכז קודם כל במשחק הליגה. זאת הסיבה שהוצאתי את שני החלוצים את קשר מרכז השדה אחרי 60-70 דקות. אחרי המשחק ביום ראשון, נתחיל לחשוב על המשחק בחמישי הבא. אני כן מצפה שניתן קרב מכובד בבית שלנו".

שחקן בני יהודה דניאל פלשר נגד מאלמו. רויטרס
אבוקסיס מצפה לקרב מכובד בגומלין. דניאל פלשר/רויטרס

כאשר המאמן המארח אובה רוסלר נכנס לחדר מסיבת העיתונאים, הוא פתח את דבריו ואמר: "כמו שבטח אמר הקולגה שלי, זו רק המחצית הראשונה". העיתונאים הגיבו: "האמת שהוא אמר שזו תוצאה שהם לא יוכלו להפוך בתל אביב".

רוסלר נותר בשלו: "באירופה אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו. ראינו את זה בבוסניה. נצטרך להיות מרוכזים מאוד בגומלין. המטרה שלנו היא להגיע לשלב הבתים בפעם השנייה ברציפות, ואנחנו ממוקדים בה".

פליקס ביימו הוסיף: "ברור שאפשר לחזור מ-3:0, אבל יצרנו לעצמנו סיטואציה טובה להיות בה. זה עדיין לא גמור, יהיה חם מאוד בישראל ונגיע אחרי טיסה ארוכה. זו משימה קשה לצאת לשם ולשחק על תוצאה. נצטרך להתכונן היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully