וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אסף צור חתם על חוזה חדש לארבע שנים

22.8.2019 / 18:28

השוער הצעיר האריך את חוזהו: "מעריך את האמון של ההנהלה והצוות המקצועי". מנחם קורצקי לקראת מכבי חיפה בשבת: "למדנו אותם, רוצים להתקדם ולהציג כדורגל התקפי יותר"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של בית"ר ירושלים לפתיחת העונה

הפועל רעננה הודיעה הערב (חמישי) על הארכת חוזהו של השוער אסף צור, שחתם על חוזה חדש לארבע עונות, כולל זו הנוכחית. צור, שיחגוג את יום הולדתו ה-21 בשבוע הבא, גדל בהפועל פתח תקוה ונמצא ברעננה מאז 2016, כשבעונה הקודמת שימש לכל אורכה כשוער הראשון. הוא גם משתייך לסגל הנבחרת הצעירה.

צור אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להאריך את החוזה שלי בהפועל רעננה, מעריך את האמון של ההנהלה והצוות המקצועי בי, מבטיח לעבוד קשה ולעשות הכול להצלחת המועדון. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למשפחה שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך, ולסוכן שלי אבי נימני".

אסף צור שוער הפועל רעננה. לירון מולדובן
השוער הראשון הכי צעיר בליגה. אסף צור/לירון מולדובן

לקראת משחק הפתיחה מול מכבי חיפה ביום שבת, אמר המאמן מנחם קורצקי: "תמיד זה מרגש לפתוח עונה ולפתוח את הליגה, במיוחד כשזה משחק ראשון נגד מכבי חיפה בחוץ. למדנו את מכבי חיפה, אנחנו יודעים מול מי אנחנו הולכים לשחק גם כקבוצה וגם כשחקנים אינדיבידואלים, ונבוא מוכנים. אנחנו מאוד סומכים ומאמינים בשחקנים שלנו ואני מאמין שנחזור עם תוצאה טובה. אנחנו רוצים להתקדם כמו בכל עונה, אנחנו רוצים לקדם שחקנים צעירים ולהתקדם כמובן כמועדון. כרגע המטרה הראשונית שלנו זה לצבור כמה שיותר נקודות בתחילת השנה, לצבור ביטחון ולהציג כדורגל יותר התקפי ויחד עם זה להביא תוצאות שאנחנו רוצים לראות בהפועל רעננה".

הבלם עידו לוי: "תמיד יש התרגשות גדולה מהמחזור הראשון. אנחנו עובדים קשה במשך חודשיים במיוחד בשביל הרגע הזה ולכן יש ציפייה גדולה. לקראת המשחק מול מכבי חיפה, אנחנו נערכים כרגיל. הצוות הראה לנו וידאו של מכבי חיפה ואנחנו מודעים היטב לחוזקות שלהם, אבל גם לחסרונות שלהם, שאותם נקווה לנצל ולצאת עם הנקודות. לגבי הציפיות מהעונה שבפתח: אני מאמין שעם הסגל שלנו אנחנו יכולים לשאוף למרכז טבלה ומעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully