וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סוף שבוע של גביע (ללא שידורים)

2.1.2003 / 18:46

משחקי הגביע וגביע הליגה האנגלי, בשבת ובשבוע הקרוב, לא ישודרו בארץ בגלל סכסוך בין מועצת הכבלים לראשי ערוץ הספורט

משחקי הגביע וגביע הליגה באנגליה, שייערכו בשבת ובמהלך השבוע הקרוב, לא ישודרו בטלוויזיה בארץ. הסיבה: סירובה של המועצה לשידורי כבלים ולוויין לאפשר לחברת JCS ספורט, מפעילת ערוץ הספורט, לשדר את המשחקים בערוץ בתשלום (5 פלוס). במשחקים הנדונים (שהיו אמורים להיות משודרים בערוץ) תשתתפנה שלוש מהקבוצות האהודות ביותר בארץ: מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ומנצ'סטר סיטי של אייל ברקוביץ'.

את משחקה של ארסנל מול אוקספורד לא היתה כוונה לשדר מלכתחילה, אך ברור שאוהדי הקבוצה היו מעוניינים לראות את המשך שידור משחקי הגביע האנגלי, במידה והקבוצה תמשיך הלאה בנסיונה לשמור על הגביע.

בשבת ייערך משחק אחד במסגרת הסיבוב השלישי בגביע האנגלי, בין מנצ'סטר יונייטד לפורטסמות', מוליכת הליגה הראשונה (שעל פי הפרסומים מתעניינת באייגביני יעקובו ממכבי חיפה).

ביום ראשון (15:00 שעון ישראל) ייערך באותה מסגרת משחק מסקרן בין ליברפול למנצ'סטר סיטי. ביום שלישי (22:00) ייערך משחק חצי גמר גביע הליגה בין מנצ'סטר יונייטד לבלקבורן, וביום רביעי (22:00) תתמודדנה ליברפול ושפילד יונייטד באותה מסגרת.

מועצת הכבלים אמרו בתגובה כי "עד היום לא הוגשה שום בקשה מסודרת של חברות הכבלים והלוויין לאשר לשבץ את המשחקים הללו בחמש פלוס. לטובת צופי הכדורגל, JCS ספורט יכולה לשדר את ארבעת המשחקים הללו במקביל בשני הערוצים, ערוץ הבסיס והערוץ בתשלום, עד שתתברר הסוגייה העקרונית".

אותם גורמים אף ציינו כי בשנה שעברה שידרה JCS את משחקי הגביע האנגלי בערוץ 5 פלוס ללא אישור, וכי בימים אלה נדון הערעור שהגישה החברה על הקנס שספגה בעקבות כך.

מנכ"ל JCS ספורט, מיילן טנזר, שלח אתמול מכתב בהול בנושר ליו"ר המועצה, דורית ענבר. טנזר הסביר במכתבו כי הזכויות לשידור המשחקים נרכשו עבור 5 פלוס, ולדבריו לא ניתן להעמיס את עלויות רכישתם על תקציב ערוץ הבסיס, נוכח המצב הקשה בענף הטלוויזיה.

טנזר הזכיר כי בערוץ 5 פלוס יש כיום 350,000 מנויים שייצאו ניזוקים כתוצאה מסירוב המועצה לאשר את שידור המשחקים. לדבריו: "בשנה שעברה שודרו המשחקים במסגרות האלה בידיעת המועצה ובאישורה, ולפתע פתאום היא חוזרת בה מהבנות שהיו קיימות בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully