וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייה: ג'פרס יכול להיות שחקן תיאטרון מושלם

30.12.2002 / 10:24

כך אומר מנג'ר ליברפול על שחקן ארסנל שלטענתו צלל ברחבה וסחט את הפנדל שמנע מליברפול נצחון בהייבורי. בלם ארסנל, סול קמפבל: בשום אופן אסור להספיד את ליברפול. היא תרוץ בצמרת עד סיום העונה


"חבל ששופט המשחק קנה את הצלילה של ג'פרס, זו פשוט היתה הצגה מושלמת שלו. הייתי ממליץ לו ללכת לשחק בתיאטרון", כך טען מנג'ר ליברפול, ז'רארד הוייה, על שריקת השופט לבעיטת 11 מטר לזכות ארסנל שהביאה לשיוויון במשחק אמש ולאיבוד 2 נקודות יקרות עבור קבוצתו במאבקי הצמרת.

על המשחק עצמו אמר הוייה: "המחצית השניה שלנו היתה מאד טובה והנצחון הגיע לנו. אנחנו כבר ארבעה משחקים ללא הפסד ואלמלא ההחלטה האומללה של השופט, היינו משיגים את מלוא 3 הנקודות. זה לא קל להוציא אפילו נקודה בהייבורי אבל היינו פשוט טובים יותר. הגענו במטרה ברורה אך ורק לנצח וגם אם לא עשינו זאת, כלום עדיין לא אבוד להמשך". על הפציעה של אואן אומר הוייה: "נמתין למחר לראות את תוצאות הבדיקה והאבחון ואז נהיה חכמים יותר".

מהצד השני, סול קמפבל, בלם ארסנל אמר בסיום: "שם המשחק היה מתח, קשיחות ועצבים. בשום אופן ליברפול לא אמרה את המילה האחרונה שלה והיא תתן פייט בצמרת עד למחרוזי הסיום. אני שמח שלפחות מנענו מהם עוד 2 נקודות בדרך. גם אם לא שיחקנו מספיק טוב, היינו יכולים לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully