וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה למסיבאלוס?

עדי רובינשטיין

27.12.2002 / 19:38

עכברי הכדורסל מכל העיתונים הגיעו, האוהדים שלחו נציגות וברוריה ביגמן היחצ"נית דאגה לסנדביצ'ים. עדי רובינשטיין חיכה לסבאלוס שעתיים עד שהתייאש

סדריק סבאלוס מאחר. הרחשים בקומה השנייה באוסישקין מדברים על כך ש"שחור" המיתולוגי נתקע בנתב"ג עם הרכש החדש. קבוצת אוהדים מגיעה ועיתונאי הכדורסל מכל אמצעי מדיה אפשרי מתווכחים בינם לבין עצמם על היכולות או אי היכולות של הזר החדש.

ברוריה ביגמן, אשת יחסי הציבור של הפועל תל אביב, מזמינה את כולם להיכנס לחדר ולאכול סנדביצ'ים. לאחר שכולם אוכלים עוד סנדביצ'ים מתחילים הרחשים שמשהו קרה. לא יכול להיות שהוציאו כאן את כולם מהבית ביום שישי ויש עיכוב. זה פשוט לא מתאים לאגודה מסודרת כמו הפועל תל אביב של השנה.

שיבק יוצא מהחדר ומוריד את השחקנים לאימון. אנשי התקשורת יורדים לצפות יחד עם האוהדים שהגיעו באימון הקבוצה. ביציעים 20 ילדים שמתאמנים באגודה: "המאמן לא עבד איתנו על כלום, רק על מלחמה. בגלל זה אנחנו לא טובים" ממלמל אחד הצעירים. במקביל ישראל שיינפלד מזיע את נשמתו על הפרקט ומרמה בתרגילים, חושב שאף אחד לא מסתכל.

שיבק, שקולט שלאף אחד אין ממש כח לאימון עם כניסת השבת צועק : "תתחילו להתעורר!" הילדים נבהלים. כבר עבדו איתם על מלחמה הערב. גם לעיתונאים נשבר כבר. עכשיו זה כבר ברור, אלי ישי לא מעוניין כל כך בסדריק העובד הזר.

"שאול צריך את הטלפון של סילבן" זועק אחד מחברי ההנהלה לתוך הנייד שלו. "סילבן, סילבן גם את הנייד גם בבית". בשלב זה אחרי שהצוות של ערוץ 1 התקפל, גם עבדכם הנאמן מתקפל. סילבן שלום ביום שישי בערב זה כבר יותר מדי, צריכים לעשות קידוש.

ביציאה מאוסישקין, האוהדים מתווכחים: "במשרד הפנים כולם מכביסטים, מי ייתן לו שם להיכנס". בסוף מסתבר שדווקא כן נתנו לו להיכנס. אח, איזו ארץ נפלאה יש לנו. עכשיו גם סדריק יודע את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully