וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלוש שעות: סבאלוס נכנס

עדי רובינשטיין

27.12.2002 / 19:44

כוכב ה-NBA לשעבר, שחתם בהפועל ת"א, לא הורשה להיכנס לארץ, מפני שאישור העבודה שלו לא הופיע במחשב משרד הפנים. סבאלוס: מה שהיה עבר. אני בטוח שיהיה לנו כיף

רק בישראל. סדריק סבאלוס, כוכב ה-NBA לשעבר שחתם בהפועל תל אביב, הוחזק במעצר במשך שלוש שעות בנתב"ג. סבאלוס לא הורשה להיכנס לארץ מאחר שאישור העבודה שקיבל לא הופיע משום מה במחשבי משרד הפנים, ועקב כניסת השבת לא ניתו היה להשיג בכיר במשרד הפנים (שבשליטת ש"ס, כידוע) כדי להסדיר את המצב המביך.

ראשי הפועל תל אביב לא ידעו בתחילה את סיבת העיכוב, אולם יו"ר הפועל שאול אייזנברג סירב לקבל "לא" בתור תשובה, ולאחר שמשך בחוטים מחוטים שונים הצליח לפתור את הבעיה.

"לקח לי זמן להגיע, אבל היה שווה"

מסיבת העיתונאים לרגל הגעתו של סבאלוס, שהיתה אמורה להתחיל בשעה 17:30 באיצטדיון אוסישקין, התקיימה לפני שעה קצרה - והשחקן הפגין גישה חיובית ביותר והמעיט בערך החוויה שעברה עליו. תומר זלצר, כתב אתר ספורט 5, מדווח:

"לקח לי זמן להגיע, אבל היה שווה. אני בטוח שיהיה לנו כיף. ההזדמנות לשחק כדורסל נהדרת. דיברתי עם המאמן והיו"ר ואני בטוח שיהיה טוב. אני מאוכזב שלא התאמנתי כבר הערב".

לשאלת אתר ספורט 5 לגבי דאגתו מהמצב הבטחוני הנוכחי בישראל, אמר סבאלוס: "אני לא מודאג מהמצב הבטחוני. כולם עושים את העבודה שלהם להגן על שני הצדדים. אין לנו את היכולת להשפיע על כך וצריך לחיות עם זה".

"אני חושב שאני יכול להביא לקבוצה נסיון, מנהיגות ומקווה גם להיעזר ולעזור לשחקנים האחרים בקבוצה. אני רוצה רק לנצח. הצלחתי בהרבה דברים אישיים ב- NBA. כעת אני רק רוצה לנצח כמה שיותר משחקים".

עם סיום מסיבת העיתונאים חיכו לסבאלוס מספר אוהדי הפועל ת"א שהתחבקו ושרו עימו שירים. "האוהדים הרבה יותר מעורבים פה מאשר ב- NBA. המעורבות שלהם עמוקה והם מזדהים עם הקבוצה ויריבותיה".

"שתי שאלות: הכושר, וההסתגלות לאירופה"

סבאלוס נחת בארץ בשעה 16:30 אחה"צ ועוכב בנתב"ג במשך למעלה משעתיים וחצי, לאחר שבמחשבים של משרד הפנים לא נמצא אישור הכניסה לארץ שסידרה לשחקן הפועל ת"א. סבאלוס אמר בעניין: "זו היתה אי נוחות, אבל זה בעבר. האנשים בנתב"ג עשו את עבודתם וכעת אני הולך קדימה".

שאול אייזנברג, יו"ר הפועל ת"א, אמר בעניין: "סבאלוס עוכב למרות שהפועל ת"א נהגה כפי שצריך והוציאה ממשרד הפנים את אישור הכניסה לארץ מבעוד מועד. אני מודה לח"כ אבו וילן שעשה את כל מה שאפשר כדי לפתור את הבעיה, בסיוע השגרירות האמריקנית".

אריק שיבק, מאמן הפועל ת"א, אמר: "הפועל ת"א התחילה את העונה והתגבש צוות שחקנים מצויין. עשינו עד עכשיו עבודה טובה באירופה ובישראל. ניסינו למצוא שחקן שיוסיף לקבוצה. כששמעתי את השם סדריק סבאלוס ידעתי שמדובר בשחקן גדול. יש עדיין שתי שאלות עקריות: ההסתגלות לאירופה והכושר הגופני בו מצוי השחקן. אלה שני דברים שאינם מיוחדים דווקא לסדריק אלא לכל שחקן שמגיע לאירופה. יש שחקנים שמסתגלים לכדורסל האירופאי ויש שחקנים שלא".

"אני מאד שמח שסדריק איתנו ואני בטוח שהוא יעזור לקבוצה. המשפט הראשון שסדריק אמר לי נתן לי להבין איזה סוג שחקן הוא. הוא אמר לי: "אני לא בא להיות סופרסטאר, אני בא כדי לעזור לקבוצה לנצח". סוג שחקנים כזה מגיע לאירופה מאהבת הכדורסל והתחרותיות. אני לא מאמין בקסמים. זה לוקח זמן וצריך סבלנות, אבל סדריק, עם היכולות שלו, יעזור לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully