וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידר: זה חלק מהדברים שמתרחשים בכדורסל

26.12.2002 / 14:05

מאמן הפועל ירושלים מגיב על עזיבת שני שחקני חמישייה במפתיע תוך 24 שעות. "לא האמנתי שזה יקרה לי אבל לומדים להשלים עם זה". מחר אמור להגיע שחקן ליטאי למבחנים

גדי קידר לא האמין ששבועיים אחרי כניסתו לתפקיד כמאמן הפועל ירושלים זה יקרה לו, שני שחקנים מתוך החמישיה הפותחת שלו עוזבים בפתאומיות את הקבוצה, במיוחד כשמדובר בשני הגבוהים הזרים. "זה דברים שמתרחשים בכדורסל ואין ברירה אלא לדעת לקבל אותם, להשלים עם זה ולהמשיך הלאה", כך אמר היום קידר בראיון בגל"צ. "זה לא קל שבאמצע העונה הקבוצה שלך מתפרקת אבל אותי מינו למאמן ואין בידי אפשרויות אחרות אלא לאמן את מה שיש".

קידר מספר כי ג'ון ג'רום נכנס אליו לשיחה אישית ופשוט הודיע לו שהמשחק מול נהריה יהיה משחקו האחרון, לא רק בקבוצה אלא בכלל בקריירה. "נמאס לו מכדורסל והוא החליט לפרוש סופית. מה אתה יכול לעשות מול הודעה כזו?", אומר קידר, "זה כאב לי לשמוע אבל קיבלתי את זה". לשאלה האם זה סופי מבחינת השחקן, ענה קידר: "כמו שאני מכיר את המקצוע שום דבר לא סופי בו. מחר הוא יכול להחליט שנמאס לו לשבת בבית ולהרים טלפון שהוא רוצה לחזור אבל אנחנו כמובן לא בונים על זה".

קידר נותר כרגע ללא גבוהים זרים. הגבוה היחיד של הקבוצה הוא שחר גורדון שהיה גם המצטיין בנצחון על גבעת שמואל אמש בגביע. "על גורדון תהיה כעת מונחת אחריות גדולה מאד אבל הוא שחקן שיודע לקבל על עצמו אחריות ואני מניח שהוא יסתדר עם
זה".

בירושלים בוחנים כרגע אופציות לרכישת שחקנים במקום אלו שעזבו. בראיון בגל"צ סיפר קידר כי מחר אמור לנחות בארץ שחקן ליטאי בשם ז'ארקונס ששיחק בעונה שעברה באלבה ברלין. במידה והוא יוחתם הוא יהיה הבוסמן של הקבוצה. "לגבי זר", אומר קידר, "עדיין אין לנו אופציות כיוון שהעזיבה של האוורד וג'רום באה לנו בהפתעה מוחלטת ולא הכנו לעצמנו תוכניות מגירה. בכל מקרה, גם אחרי שיוחתמו זרים, הם לא יוכלו לשחק באירופה וזו תהיה בעיה העיקרית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully