וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איפה אנחנו היום?

25.12.2002 / 19:13

ORACLE BMW ניצחו את ONEWORLD ועכשיו הם הולכים להיפגש בגמר של לואי וויטון את UBS. משם תצא המתמודדת של הניו זילנדים על האמריקה קאפ. מסובך? לא ממש

בימים אלו מתקיים גביע לואי וויטון 2003-2002 שבו מתחרים תשעה סינדיקטים משש מדינות על המעמד להיות הצ'לינגר, כלומר הזדמנות לקחת את הגביע מניו-זילנד לארץ מוצאם. מגביע לואי וויטון תצא המתמודדת של הניו זילנדים. מדובר למעשה באותם חוקים של האמריקה קאפ ובו בכל שלב מתמודדות שתי סירות אחת כנגד השניה, גביע לואי וויטון החל בתאריך 1.10 ומאז עברו כבר חמישה שלבים שבהם נפלו כשישה מועמדים. בתאריך 28.12 הסתיים חצי הגמר של הלואי וויטון וכרגע הסינדיקט השווצרי של UBS כבר הבטיח את מקומו בגמר כבר בתחילת השבוע שעבר בעוד ש- ORACLE BMW הבטיחה את עלייתה לאחר קרב ארוך ומתיש.

הניו זילנדים שולטים באמריקה קאפ בשמונה השנים האחרונות. בפעם הראשונה שהם זכו ב-95' הם הפתיעו את הקבוצה של דניס קונור מסן דייגו ובכך העבירו את התחרות לאוקלנד, ניו-זילנד. הם הצליחו להגן על הגביע אצלם בבית כאשר גברו על- PRADA ב-99'. עכשיו הם ממתינים למנצח מבין היאכטות המתחרות בגביע לואי וויטון שהוא למעשה טורניר המוקדמות של האמריקה קאפ



מסובך? לא עדי כדי כך. תדמיינו לעצמכם רגע את גביע העולם בכדורגל שנערך בניו זילנד, בו מתמודדות הקבוצות על זכייה בגביע העולם. הזכייה בגביע העולם נותנת להם את הצ'אנס להתמודד נגד האלופה בארבעת השנים האחרונות, שהיא גם המארחת שרק אירחה את התחרות אך לא השתתפה בה. ניצחון של הזוכה בגביע העולם, תהפוך אותה לאלופה הנוכחית ותעביר את התחרות לארץ מוצאה בעוד ארבע שנים, כאשר היא תהפוך למגינה על התואר. הפסד, והתחרות נשארת בניו זילנד שם יפגשו הצוותים בעוד ארבע שנים.

נכון לעכשיו השווצרים מ-UBS עשו בית ספר לכל המתמודדים שלהם והם נראים נחושים ובטוחים לקראת מפגש אפשרי עם הניו זילנדים. קשה להאמין שהאמריקאים מסוגלים לאיים על ההגמוניה השווצרית אבל האמריקאים הוכיחו בחצי הגמר אופי לא חסר להם אחרי שניצחו בקרב מותח את ONEWORLD.



ערוץ יורספורט מעביר מדי יום תחרות בתשע בערב את תקציר היום. מכיוון שהשיוטים נערכים בשלוש לפנות בוקר לפי שעון אירופה, לא משדרים כרגע ביורספורט את התחרות בשידור חי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully