וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה: ערב קריטי עבור הלייקרס

24.12.2002 / 16:38

דווקא בשיא המשבר מי שנחשבת לאחת הקבוצות הטובות בכל הזמנים, מגיעה העירה היריבה הגדולה מסקרמנטו (3:30, NBA). ביבי חוזר אצל הקינגס ופוקס ינסה להתחמק מכריסטי

הלייקרס מחכים להראות מה הם יודעים למעשה למן פתיחת העונה. למרות ההפסדים המפתיעים והמשחקים הצמודים עם יריבות חלשות, מאמינים בלייקרס כי הפוטנציאל לאליפות רביעית ברציפות עדיין קיים בקבוצה. העייפות, כפי שהיא מכונה בלוס אנג'לס, מתייחסת כמובן ליכולת המנטלית בה מצויים השחקנים. אחרי שלוש אליפויות, נראה כי לחבר'ה מהוליווד אין כל כך חשק לבוא ולגרד בקושי עוד אחת נוספת.

סקרמנטו לעומתה, נראית רעבה במיוחד והיא גם מראה זאת עד עכשיו מול כל קבוצה מולה היא מתמודדת. השאלה היא האם יצליחו שחקני הקינגס להתעלות סוף סוף מעל המחסום הפסיכולוגי שנקרא הלייקרס, לנצח אותה בפעם השניה העונה ולהוכיח לכולם מי היא הקבוצה הטובה במערב. מה שבטוח הוא שהיריבות בין שני המועדונים מתחילה להיות הרבה יותר צמודה מבעבר.

לצד משחקי נפל של אל איי, נזכרים העונה בניצחון המרשים על דאלאס ויודעים כי יש ביכולתה של הקבוצה להתעלות במשחקים גדולים. למרות שכרגע על הנייר, זה לא כוחות והיתרון לסקרמנטו הוא ברור, ישנה עדיין נטייה בלייקרס לזלזל ב"סקרמנטו קווינס" (כפי ששאק כינה אותם לא מזמן). הלייקרס באים כאנדרדוג קלאסי עם אחד המאזנים החלשים במערב (11-18). הקינגס לעומת זאת, באים עם מאזן מצויין של 22-8, שנותן לה מקום ראשון בבית הפאסיפי ושני במערב ובליגה (אחרי דאלאס), אך עם שבעה הפסדי חוץ מ-15 משחקים. מייק ביבי צפוי סוף סוף לחזור להרכב המלכים ולתת לה אקסטרה ארגון, אחרי שנעדר מפתיחת העונה. גם הידו טורקוגלו צפוי לחזור, אחרי העדרות ממושכת.

מי שזוכר את הקטטה בין ריק פוקס לדאג כריסטי במשחק הקדם עונה החם שקיימו שתי הקבוצות, לא יכול שלא לחשוב על מה יקרה הפעם, כשהשניים יפגשו לראשונה על הפארקט מאז התקרית. את ריק פוקס זה לא כל כך מטריד: "אין לי שום דבר נגד דאג, אני לא מכיר אותו אישית. הוא משחק בקינגס שזו בסה"כ קבוצה שהיתה נחמדה אלינו בשנים האחרונות," אמר פוקס לאחר הקטטה, תוך שהוא שולח עקיצה נוספת לעבר הפינאליסטית מאשתקד.

"בלילה ההוא לא הצלחתי להירדם מפני שהתקרית גילתה אצלי צד שעוד לא הכרתי, של איבוד שליטה ומי שמכיר אותי יודע שאני קונטרול פריק שחייב להיות בשליטה כל הזמן. אני מקווה שהלילה אוכל לישון בשקט, אחרי הכל זה כריסמס ואני לא רוצה להגיע הביתה מאוכזב," אמר פוקס בנוגע לתקרית האגרוף המפורסמת. הלילה יש ללייקרס אפשרות

החזרה של שאקיל מהפציעה הארוכה, עדיין לא הביאה לתוצאות לה קיוו ראשי הלייקרס והקבוצה לא הצליחה לצאת סופית מהמשבר, כשהיא ממשיכה לשמור על אי יציבות מאז הגעתו. השאק וקובי עדיין דומיננטיים, אלא ששאר השחקנים בצוות המסייע, לא נותנים את התפוקה הרגילה שלהם (כפי שקובי כבר אמר לפני כשלושה שבועות)

ניו ג'רזי - בוסטון
משחק חם נוסף שמספק לנו הלילה החשוב הזה, יתקיים בניו ג'רזי ויפגיש את אלופת המזרח עם סגניתה, הבוסטון סלטיקס. שתי הקבוצות נמצאות בכושר טוב לאחרונה ונמצאות חזק בתמונת אליפות המזרח גם השנה.

עוד הלילה: אורלנדו - דטרויט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully