וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו: רעננה הביסה את מכבי חיפה

אתר ספורט 5 בשיתוף

24.12.2002 / 20:02

הפסד שני ברציפות לחיפה בגביע הטוטו. הפעם היתה זו רעננה שניצלה את ההרכב החסר של חיפה וניצחה 1:4. הפועל ת"א הביסה את קרית גת 0:4

הפסד שלישי רצוף לאלופה מכבי חיפה, שניים בגביע הטוטו ואחד בליגה. אמנם חיפה הופיעה עם הרכב חסר מאד אך מול הפועל רעננה, מתחתית הליגה הלאומית, אף אחד בחיפה לא ציפה ליכולת כזו ולספיגת ארבעה שערים. לעומתה, סגניתה הפועל ת"א, יום אחרי הנצחון על נתניה, חגגה עם רביעיה על חשבון קרית גת.

הפועל רעננה - מכבי חיפה 1:4
מכבי חיפה התייצבה למשחק מול הפועל רעננה מהליגה הלאומית, עם הרכב שכלל שחקני נוער והודרכה על ידי עוזר המאמן מרקו בלבול, היות והמאמן יצחק שום מטפל ברגלו הפגועה. כמו כן השחקנים הזרים יצאו לחופשת חג המולד. הפועל רעננה ניצלה את המצב והביסה את האלופה ללא פשרות 1:4 משערים של משה תרשיש (16), שלומי טולדו (19, 57) ואריק מליחי (59). את השער לחיפה כבש אבי שריקי בדקה ה-75. מכבי חיפה ממשיכה להוביל את בית 1 למרות שני ההפסדים הרצופים.

הפועל ת"א - מכבי קרית גת 0:4
הפועל ת"א, מוליכת 2 בגביע הטוטו, אירחה היום את מכבי קרית גת, יום אחרי הנצחון בליגה 0:2 על מכבי נתניה. סלים טועמה, שהורחק אמש, הירצה את עונש ההרחקה האוטומטי שלו היום וכמוהו גאבור הולמאי שלא שיחק עקב צבירת כרטיסים צהובים. אלון חלפון העלה את האדומים ליתרון ראשון בדקה ה-20. כעבור 7 דקות היתה כבר התוצאה 0:2 משער של עמרי אפק. במחצית השניה המשיכה ת"א בשלה ושוב היה זה חלפון שהעלה את הפועל ל-0:3 בדקה ה-51. אבי כנפו קבע את תוצאת המשחק, 0:4 עם שער בדקה ה-60.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully