וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק של אדומים

23.12.2002 / 20:44

שני שערים באדום הקנו להפועל ניצחון 0:2 על מכבי נתניה, שצימק את הפער בפסגה לשתיים. שני כרטיסים אדומים התחלקו דווקא בצורה שווה. אוהדי הפועל השרופים נמנעו מלעודד ושרו נגד תאומים

משחק מטורף בבלומפילד. תוך 27 דקות היו לנו שני שערים, שני מורחקים ופנדל אחד שהוחמץ. כבר בדקה החמישית חור במרכז ההגנה של נתניה. סלים טועמה מחליק כדור לצד הרחבה, ויוסי אבוקסיס שולח כדור חד לרשת. 0:1 לאדומים.

בדקה העשירית פנדל לאדומים, לאחר שאמיר שלח החליק ועצר כדור בידו בתוך תיבת החמש. שלח קיבל כרטיס אדום אוטומטי, גרשון כבש אבל השער בוטל בטענה ששלח טרם ירד מהמגרש. את הבעיטה החוזרת שיגר גרשון למשקוף והתוצאה נותרה בעינה. טועמה מכפיל את יתרונה של הפועל, לאחר שער היתרון של אבוקסיס והפנדל המוחמץ של גרשון

בדקה ה-19 מקבל טועמה כדור במרכז הרחבה ושולח גם הוא כדור חד לפינה ומכפיל את יתרונה של הפועל.

בדקה ה-25 מורחק סלים טועמה לאחר שפגע ללא כדור בגיא צרפתי, אותו תיקל בחריפות רגע לפני כן.

במהלך המחצית הראשונה ניסתה נתניה בעיקר בבעיטות מרחוק, אולם שביט אלימלך עמד באתגרים. הצעיר רביד גזל ביצע פריצה מבריקה לרחבה אולם שוב ושוב היסס למסור עד שאיבד את הכדור.

תאומים מלשין?

כתב וואלה! ספורט, עדי רובינשטיין, מוסיף: במהלך רוב המחצית הראשונה נמנעו אוהדי הפועל ת"א בשערים 4-5 מלעודד את הקבוצה (למרות תחנונים מפורשים של הכרוז אלי ישראלי), וזאת הבמחאה על כך שלטענתם הביאה הלשנה של משה תאומים להרחקתו של האוהד שבדירתו נמצאו רימוני עשן וכיו"ב.

האוהדים הניפו שלט שבו נכתב "משטרת כתר ישראל" ושרו "תאומים מלשין". חלק מן האוהדים שישבו בשער 2 אף התקרבו לגדר המפרידה בינם לתא הכבוד וצעקו את הדברים לתאומים עצמו.

במחצית השנייה חזרו השרופים לעודד, אם כי בצורה מינורית, אולם המשיכו בד בבד לקלל את תאומים. בדקה ה-65 מחליף הצעיר שי אבוטבול את גאבור הולמאי, שהפגין עצבנות רבה וגם ספג צהוב קודם לכן.

בדקה ה-79 החליף כפיר אודי את סרגיי קלשצ'נקו, אולם לא הביא לשינוי בקצב. במשך המחצית השנייה התנהל משחק רגוע ודל אירועים. הפועל תל אביב התרכזה בשמירה על התוצאה, ולא התקשתה בכך מול השליטה העקרה של נתניה במרכז השדה, שלא היתרגמה למצבים של ממש.

תומר זלצר, כתב אתר ספורט 5, מוסיף כי דרור קשטן, מאמן הפועל ת"א, אמר בתום המשחק את הדברים הבאים: "פתחנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל. המטרה היתה להבקיע שער מוקדם ובכך הצלחנו. חבל ששמעון גרשון פספס את הפנדל. סך הכל אני חושב שהתוצאה היתה צריכה להיות הרבה יותר גבוהה, במיוחד במחצית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully