וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: המטרה שלנו מקום רביעי

22.12.2002 / 12:02

מאמן מכבי פ"ת מאמין ביכולת של שחקניו להתברג בחלק העליון של הטבלה אך מודע לכך שקבוצתו, למרות הנצחון, לא שיחקה טוב אמש. אלישע לוי: שוב אנחנו שולטים ומפסידים


הנצחון הביתי אמש של מכבי פ"ת הקפיץ את הקבוצה אל החלק העליון של הטבלה, לפחות זמנית עד שבית"ר ירושלים תשלים את משחקה היום מול בני יהודה. המאמן, גיא לוזון, ידע לפרגן לשחקניו על הנצחון מול הקבוצה העיקשת מאד מאשדוד למרות המשחק הלא מזהיר: "קבוצה טובה היא קבוצה שמנצחת גם במשחקים הפחות טובים שלה. נצחון זה לא הדבר הכי חשוב, זה הדבר היחיד" (מעריב).

על נושא הקיצוץ בתקביב ושחרור שני שחקנים מהקבוצה, כנראה הזרים אנסומבו וטאדיץ', אמר לוזון: "אני לא אתן את ידי לשחרר שחקנים. אני רוצה להתחזק ולא להיחלש. המטרה שלנו זה מקומות 4 עד 6 ונמשיך במטרה להשיג את היעד שלנו" (ידיעות).

בצד המפסיד, הענינים באשדוד רק הולכים ומסתבכים. אחרי שהיה נראה שהקבוצה מתחילה אט אט לחזור לעצמה, הנצחון של כפ"ס אמש שוב הוריד אותה אל מתחת לקו האדום. אלישע לוי, מאמן הקבוצה, אמר בסיום: "אני מאד מאוכזב. כמו במשחקים הקודמים, גם הפעם שלטנו והגענו להרבה מצבים אבל אנחנו לא במקיעים שערים. פ"ת עשתה גול מכלום וזה ההבדל" (מעריב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully