וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: אהבתי את השער של סול

22.12.2002 / 10:11

המנג'ר של ארסנל מפרגן לבלם שלו, שכבש אתמול את השער הראשון בניצחון 0:2 על הוילה. קלאודיו ראניירי מצ'לסי: אם נסיים את העונה במקום השני, זה יהיה מאד מספק

ארסנל חזרה אתמול לנצח, אחרי שניצחה בהייבורי את מידלסבורו 0:2, והפער שלה בפיסגת הפרמייר ליג עומד כעת על 2 נק' מצ'לסי שבמקום השני. מנג'ר הקבוצה ארסן ונגר החמיא אחרי המשחק לסול קמפבל, שכבש את השער הראשון לטובת התותחנים: "לסול היה משחק טוב מאד, הוא ניצח בכל המאבקים, זכה בכדורים, ואהבתי את השער שלו שהראה נחישות גדולה".

" כשבחור בגודל ועם כח כמו שלו נמצא בתנועה, הוא בלתי ניתן לעצירה. נהנתי מזה יותר מכל שער אחר, כיון שאני לא רואה הרבה שערים מהקבוצה שלי".

"מידלסבורו הגיעה לכאן כדי לשבש את המשחק שלנו ולסגור אותנו, הם עשו את זה בחצי הראשון אבל השער הגיע בזמן הנכון מבחינתנו. הייתי מאד מרוצה מהגישה של הקבוצה ומהריכוז של השחקנים".

סטיב מקלארן, המנג'ר של בורו: "אני חושב שהתחלנו טוב ונראינו
יציבים, תיקלנו אותם, שיחקנו כדורגל טוב ואז כצפוי, כשאתה מאבד שחקן כמו ג'ורג' בוטנג זה משפיע עליך".

ראניירי: זה פנטסטי להיות במקום הזה עכשיו

גם צ'לסי ניצחה ביום שבת, לאחר שהקבוצה גברה 0:2 על אסטון וילה, וחזרה זמנית למקום השני בטבלה. למרות הניצחון, קלאודיו ראניירי, מנג'ר הקבוצה, לא נשמע מרוצה מהדרך בה הקבוצה שלו שיחקה.

"איפשרנו יותר מדי התקפות מתפרצות במחצית הראשונה, כמו גם יותר מדי חופש פעולה למוסטפה חאג'י. כל התקפה מתפרצת של הוילה היתה מאד מסוכנת. הם היו עדיפים מאיתנו על המגרש. אני לא כל כך מרוצה בגלל שלא שיחקנו טוב - למרות, שזה היה מאד חשוב לנצח", דברי ראניירי.

"כשתקפנו, כל התקפה היתה מסוכנת. כבשנו שער ויצרנו הרבה מצבים, אבל לעתים תכופות איבדנו את הכדור במסירה האחרונה".

למרות הדברים הללו, ראניירי ידע גם לשבח את קבוצתו, ואמר על המיקום של צ'לסי בטבלה: "זה פנטסטי להיות במקום הזה עכשיו - אבל זה לא חשוב כרגע. אם נסיים את העונה במקום השני, זה יהיה מאד מספק. לאט לאט אנחנו משתפרים - ונמשיך לעבוד מאד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully