וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של דילמוני נגד יואב כץ: "עשה מניפולציה טיפשית"

20.8.2019 / 11:02

שי אליאס הגיב להחלטה של הפועל חיפה לתבוע את המגן המנודה: "תביעת סרק טורדנית שתגולגל על ידי בית הדין מכל המדרגות"

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

נמשך הסכסוך המשפטי בן חן דילמוני להפועל חיפה. כזכור, המגן המנודה תבע את המועדון בסך של מעל מיליון שקלים בעקבות ההתנהגות כלפיו והמועדון בתגובה הגיש תביעה נגדית בסך שני מיליון שקלים בשל מה שהוגדר לטענתם כ"גרימת נזק מכוון נגד המועדון והוצאת לשון הרע".

היום (שלישי) הגיעה התגובה של דילמוני ונציגו שי אליאס שאמר בתגובה: "ברור שזה נעשה כדי להסיט את האש וכמניפולציה תקשורתית טיפשית להשתיק את התקשורת מלפרסם אודות התביעה שהגיש מרשי".

אליאס הוסיף: "ככל שיש ליואב כץ יותר כסף מיותר, הוא מוזמן להגיש תביעת סרק טורדנית שבוודאי תגולגל על ידי בית הדין לעבודה מכל המדרגות...טוב יעשה כשישלם למרשי את הכספים המגיעים לו על פי הדין".

חן דילמוני הפועל חיפה. אתר רשמי
הסכסוך נמשך. חן דילמוני/אתר רשמי

הטענות של דילמוני ומרשו נגד הפועל חיפה בכתב התביעה כוללות: "התעמרות חמורה במקום העבודה ואף גרימת נזק בריאותי ונפשי ממשי לתובע ולאשתו, הפרת חוזה בוטה והתנהגות שערורייתית של הנתבעת, העולה כדי התעללות של ממש בתובע, אשר נמשכת הלכה למעשה, למתן תחילת ההסכם באופן בו הפכה הנתבעת את התובע ל"עבד" של ממש הסר לכל מרותה, תוך שאינה בוחלת בשום אמצעי ובכלל זה, פוגעת באופן מתמשך, קשה ואנוש בכושרו המקצועי של התובע, במוניטין שלו, בכושרו, בקריירה המקצועית שלו וביכולתו המקצועית".

בנוסף נטען כי דילמוני "מגיע לאימון מתל אביב ובשל כך ובזדון קבעו את שעת האימון לשעה 8:00 בבוקר במטרה להקשות ולפגוע בו שלא יוכל להסיע את בנו הקטן לגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully