וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "זה מטריד וכואב, אבל אני מאמין בשחקנים שלי"

19.8.2019 / 22:50

מאמן הפועל תל אביב דיבר אחרי ההפסד 3:2 להפועל כפר סבא בגביע הטוטו: "דברים לא עובדים". אנשי המועדון הגיעו להבנות עם רפואה

שחקן הפועל תל אביב מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
הפועל תל אביב נראית רע. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב בצרות. האדומים הפסידו הערב (שני) 3:2 במושבה להפועל כפר סבא ורשמו הפסד חמישי ברציפות מתחילת העונה. הם גם סיימו את גביע הטוטו במקום ה-14 והאחרון, מיקום שלבטח גורם ללא מעט דאגה וחוסר ביטחון לפני תחילתה הרשמית של ליגת העל ביום שבת. דן עזריה (45), בנג'מין קוקו (76) ועומר פדידה (78) כבשו לעולה החדשה, שהשיגה ניצחון ראשון העונה. שערים של מוטי ברשצקי (64) וניר לקס (80) לא הספיקו לניסו אביטן.

אביטן, המאמן המפסיד, אמר בסיום: "אי אפשר להסביר את זה, מבינים שיש לנו בעיות מקצועיות שצריך לפתור אותן וזה מטריד, זה נראה לא טוב. נגמרה תקופת ההכנה, התוצאות מדברות בעד עצמן והדבר האמיתי מתחיל בשבוע הבא. כולנו מקווים שהתוצאות יהיו הפוכות. יש מספר דברים שלא עובדים, בעיקר אחוז ניצול המצבים שלנו. ברוב המשחקים שלטנו במשחקים, אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לשערים. אנחנו יודעים איזה שחקנים חסרים לנו, נמצא את השחקנים שיכולים לשדרג אותנו. מה שקובע זה מה שיהיה בליגת העל, לא בגביע הטוטו. זה כואב, אבל אני מאמין בשחקנים שלי".

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים. ברני ארדוב
"אנחנו צריכים להשתפר". מאמן הפועל כפר סבא אופיר חיים/ברני ארדוב

עומר דמארי הוסיף: "שלטנו במשחקים בגביע הטוטו למרות שלא ניצחנו, אבל זה לא תירוץ. אין לי הסבר מדויק למה שקורה. הפסד ועוד הפסד, זה גורם לחוסר ביטחון. שנה שעברה התחלנו טוב בגביע הטוטו ובליגה על הפנים. מקווה שהפעם זה יהיה הפוך. לא רצינו להיראות ככה, אבל זה המצב וצריך לצאת מזה חזקים ועם אנרגיות חדשות לליגה. אני רוצה להיות פה, טוב לי פה ואני שמח".

לפחות מכיוון אחד הגיעו בשורות טובות לאדומים, כשאנשי המועדון הגיעו להבנות עם המאמן הקודם קובי רפואה לגבי תשלום 70 אחוזים משכרו בעונה הנוכחית, מה שיוביל להפסקת הבוררות בין הצדדים. ההסכם יהיה תקף גם אם רפואה ימצא קבוצה חדשה בליגת העל.

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים: "רציתי לנצח ולשמור על השחקנים בריאים, וזה מה שקרה לשמחתי. ניצחון על האקסית? זה לא מעניין אותי, זה היה ונגמר ואני מאחל להפועל תל אביב המון בהצלחה. אני מסתכל רק על הקבוצה שלי. אנחנו עדיין לא מספיק טובים, אנחנו סופגים בכל משחק וצריכים להשתפר. אנחנו לא מוכנים, אבל יש הרבה נקודות אור. הורידו אותנו עוד לפני שהליגה התחילה, אבל אנחנו נעשה חיים קשים להרבה קבוצות ונשחק כדורגל יפה והתקפי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully