וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן בלטקסה הושאל ממכבי תל אביב לבני יהודה

19.8.2019 / 12:24

המגן השמאלי ימשיך לעונה נוספת בשורות הזהובים. בן מנספורד: "עדיף לו להמשיך בהתקדמות ולשחק, מחכים לקבל אותו בחזרה בקרית שלום". בני יהודה מנהלת מגעים להבאתו של ארמנדו קופר ממכבי פתח תקווה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות של מכבי תל אביב לאחר המשחק בקרית שמונה

ממש כמו בעונה שעברה, גם בעונה הקרובה ישחק מתן בלטקסה בבני יהודה כמושאל ממכבי תל אביב. "כחלק מהסכם ההשאלה", אמרו באלופה, "סוכם עם בלטקסה כי המועדון ישמור לעצמו את האופציה להאריך את חוזהו של במכבי תל אביב לעונת המשחקים 2021/22".

מנכ"ל הצהובים בן מנספורד אמר לאתר הרשמי של המועדון: "מתן עשה התקדמות יפה מאז הצטרף למכבי בקיץ של 2017 וכתוצאה מכך היה חלק מסגל הקבוצה בקיץ ואף שיחק במשחק אלוף האלופים. כולנו מאמינים כי עדיף למתן להמשיך את ההתקדמות שלו ולשחק, לכן אנחנו שמחים להודיע כי הוא שוב יצטרף לבני יהודה בעונה זאת. כחלק מהדיונים עם מתן על ההשאלה, צירפנו אופציה להארכת חוזהו לעונת 21/22. אנו מחכים לקבל את מתן בחזרה בקרית שלום בקיץ ומאחלים לו בהצלחה במהלך תקופת ההשאלה".

בלטקסה (23), בוגר מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה, נמכר לצהובים בקיץ 2016. מחצית מעונת 2017/18 העביר כמושאל בהפועל עכו ואשתקד, כאמור, שיחק בבני יהודה וסייע לה לזכות בגביע המדינה.

בנוסף, בני יהודה מנהלת מגעים עם מכבי פתח תקווה להעברתו של הקשר ארמנדו קופר, כאשר הכתומים מוכנים לפצות את קבוצתו של גיא לוזון בתמורה להתרת חוזהו של השחקן הפנמי.

שחקן בני יהודה מתן בלטקסה. אתר רשמי
חיזוק חדש-ישן. בלטקסה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully