וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס מזהיר לקראת הגומלין נגד נפטצ'י באקו: "נצטרך לנצח"

14.8.2019 / 18:05

מאמן בני יהודה הסביר שהוא לא מסתפק ב-2:2 מהמשחק הראשון: "אסור לנו להסתגר, לא נעשה את זה". מאמן היריבה דווקא משוכנע: "הם יתגוננו אפילו יותר מאשר בשבוע שעבר" (ה', 20:00, ספורט 3)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה תארח מחר (חמישי, 20:00, ספורט 3) את נפטצ'י באקו האזרית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישית של הליגה האירופית ותנסה לשמור על ה-2:2 המצוין שהשיגה במשחק החוץ, למרות שספגה שער שוויון בתוספת הזמן. על פי התרגולים של יוסי אבוקסיס באימונים השבוע לא צפויים שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בבאקו.

יוסי אבוקסיס אמר במסיבת העיתונאים: "במשחק הראשון היינו טובים בצורה חלקית. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד, השנייה פחות. יחסית לשלב הזה של העונה עשינו משחק די טוב, אבל נצטרך להשתפר מחר כדי לנצח ולעבור שלב. אנחנו משחקים נגד קבוצה מאוד חזקה שכבר שיחקה העונה משחקים באירופה וזה היתרון שלה עלינו. זו לא הייתה תוצאה טובה. אם היינו מנצחים, הייתי אומר שזו הייתה תוצאה טובה". על סגנון המשחק: "נצטרך לשחק כדורגל ולנסות לנצח. לא נוכל להסתגר ולסמוך על התוצאה מהמשחק הקודם, לא נעשה את זה".

דן מורי הוסיף: "אם נחשוב שהתוצאה מהמשחק הראשון נותנת לנו יתרון אנחנו טועים בגדול. נפטצ'י קבוצה מאוד טובה ואיכותית, כבר שיחקנו נגדה ואנחנו מבינים את זה. נצטרך להיות מרוכזים ולהיות הכי טובים שאנחנו יכולים אם אנחנו רוצים לעבור".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
רוצה להשלים את המשימה בישראל. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

איציק עזוז, איתן וולבלום, עמית זנטי ופז בן ארי הפצועים ייעדרו, דור אלו עדיין אינו נמצא בכושר משחק וישולב בהדרגה. יוסי אבוקסיס שם דגש על סיוע של שחקנים בכנפיים ואף אמר לשחקניו: "אתם לא מבינים כמה קבוצות היו רוצות להיות במצב שלנו, למרות שיהיה קשה מאוד אנחנו יכולים לעשות את זה". שחקנים בבני יהודה אמרו לקראת המשחק: "אנחנו יודעים לשחק כדי לא לספוג וזה בדיוק מה שאנחנו צריכים, אבל כל אפשרות שתהיה יוסי רוצה שנתקוף וננסה להכריע את המשחק".

אם בני יהודה תעבור את נפטצ'י, היא תגיע לשלב הפלייאוף לקראת עליה לבתים. בבני יהודה עדיין לא חושבים רחוק מדי ומתרכזים בשלב זה אך ורק בבאקו. בבני יהודה מאמינים כי אלפי אוהדים יגיעו למושבה ויתמכו בקבוצה. מחיר הכרטיס למשחק עומד על 50 ש"ח.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דניאל פלשר, דן מורי, אלבן פנישי, אמיר רוסתום, שי מזור, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מוחמד גדיר, דור ג'אן.

עוד בוואלה!

ליגת העל: כל ההעברות והשינויים של החלון, קיץ 2019

לכתבה המלאה
שחקן בני יהודה דניאל פלשר. ברני ארדוב
ימשיך במרכז ההגנה. דניאל פלשר/ברני ארדוב

נפטצ'י באקו לא שכחה את אירועי המשחק הקודם, בסופו האשימו אנשיה את בני יהודה בבזבוזי זמן. הקבוצה האזרית הייתה בשלב הבתים של הליגה האירופית לפני שבע שנים, אבל זה קרה רק אחרי שהובסה בישראל 3:0 במוקדמות ליגת האלופות (מול עירוני קרית שמונה בקרית אליעזר). בגאלי דאבו חזר להתאמן אחרי ששיחק רק 10 דקות במשחק הקודם, אבל שוב לא צפוי לפתוח.

המאמן רוברטו בורדין אמר במסיבת העיתונאים הערב: "ליריבה שלנו יש יתרון קל בעקבות התיקו במשחק הראשון. היא התגוננה מולנו עם כל השחקנים בשבוע שעבר, ואני חושב שכך היא תשחק גם הפעם. אולי זה יהיה אפילו יותר גרוע. למרות שספגנו פעמיים, ידענו לחזור והראנו אופי. אני מאמין בשחקנים שלי שיגיעו בגישה הנכונה כדי להילחם עד הסוף".

הרכב משוער: סלאחט עגייב, עומאר בולודוב, קירילו פטרוב, ויסלב סטנקוביץ', אנטון קריבוציוק, סוני מוסטיבאר, אמין מחמודוב, ונגליס פלטלאס, דריו ג'וניור, סטיבן ג'וזף מונרוז, ראוף אלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully