וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין לעבודה קבע: על הפועל חיפה לשלם לרואש למעלה מ-250 אלף שקל

12.8.2019 / 15:26

הקפטן לשעבר הגיש לבית הדין לעבודה תביעה בסך 811 אלף שקל בגין פיצויים, מענקים וכספים שלא שולמו לו. אם קוויאר או צדק לא יגיעו, תירם עשוי להצטרף

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

בווידאו: אימון המנודים של הפועל חיפה

בית הדין לעבודה בחיפה פסק כי הפועל חיפה תיאלץ לשלם מעל לרבע מיליון שקלים לשחקנה לשעבר, אושרי רואש בן ה-31. הקפטן לשעבר, שגדל במועדון ופרש ממשחק פעיל, הגיש תביעה בגין פיצויים, מענקים וכספים שלא שולמו לו בסך 811 אלף שקל, וכעת פסק בית הדין על פיצויים לשחקן בסכום של למעלה מ-250 אלף שקל. בנוסף לכך, לוואלה! ספורט נודע כי כבר במהלך המשפט שילם בעלי הקבוצה, יואב כץ, כ-100 אלף שקל לשחקן לשעבר על מענקים שהגיעו לו. רואש שימש כקפטן הקבוצה ונחשב לאחד הסמלים הגדולים במועדון בשנים האחרונות. הוא עזב לאחר שלא היה בתכניות של המאמן דאז ניר קלינגר.

עורך דינו של השחקן שי אליאס אמר: "חבל שהפועל חיפה בחרה לא לשלם למרשי את הכספים שמגיעים לו, לנהל הליך משפטי חסר כל סיכוי. כולי תקווה כי ישולם החוב הפסוק במהרה".

תגובת הפועל חיפה תובא לכשתתקבל.

בנושא אחר, בקבוצה מעוניינים להתחזק בבלם נוסף; אם קרלוס קוויאר או שיר צדק לא יגיעו, בהפועל חיפה ינסו לצרף את דודי תירם, שרשם עונה מצוינת במכבי נתניה ועזב את אסטרה ג'ורג'יו הרומנית אחרי שלא קיבל משכורת.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. שלומי גבאי
שילם בינתיים 100 אלף ש"ח. כץ/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully