וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר צ'יזיק לקה בלבו, הרופאים נאבקים על חייו בבית החולים

12.8.2019 / 10:49

מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר פונה לבית החולים במצב קשה מאוד. צ'יזיק ממשיך להיאבק על חייו, משפחתו שוהה ליד מיטתו: "מודים לציבור על הדאגה, אנו מצפים שישוב לאיתנו". מהמועדון נמסר: "מתפללים לשלומו"

איתמר צ'יזיק מנכ"ל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עצוב מאוד. איתמר צ'יזיק/אדריאן הרבשטיין

מנכ"ל מכבי חיפה לשעבר, איתמר צ'יזיק, פונה אמש (ראשון) לבית החולים רמב"ם על ידי מד"א במצב קשה לאחר אירוע לב. מצבו מוגדר קשה מאוד והרופאים בבית החולים ממשיכים להיאבק על חייו. מנהל קרדיולוגיה, פרופ' ליאור גפשטיין, עדכן הבוקר את משפחתו במצבו.

צ'יזיק עדיין מחוסר הכרה, בני משפחתו הגיעו לשהות לצידו ומתפללים לשלומו: "משפחתו של איתמר צ'יזיק מודה לציבור על הדאגה הגדולה לשלומו. המשפחה עומדת לצידו ומצפה שישוב לאיתנו. בשלב זה המשפחה מבקשת שלא להגיע לביקורים במחלקה ולאפשר לה להקדיש את כל זמנה להחלמתו".

ממכבי חיפה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי חיפה, בראשות הנשיא יעקב שחר, מאחל רפואה שלמה לאיתמר צ'יזיק. המועדון מחזק את ידי משפחת צ'יזיק ומתפלל לשלומו של איתמר, ששימש כמנכ"ל במשך 14 שנים".

תמיכה הגיעה גם ממכבי תל אביב ומבן מנספורד: "בכל פעם ששוחחתי עם יעקב שחר, הוא דיבר בהתלהבות ובהערכה על איתמר. הוא הזכיר לי כמה פעמים עד כמה איתמר היה מעורב במעבר ובהקמת האיצטדיון החדש. אני משוכנע שכל מכבי חיפה עומדת מאחוריו וגם אנחנו במכבי תל אביב מייחלים להחלמתו המהירה".

איתמר צ'יזיק מונה לשמש כמנכ"ל מכבי חיפה על ידי הבעלים יעקב שחר עוד בשנת 2002, ותחת ניהולו העפילה הקבוצה לראשונה בתולדותיה לליגת האלופות. צ'יזיק, שהיה חלק בלתי נפרד מהקמת האצטדיון החדש בעיר שנחנך בשנת 2014, היה שותף לחמש אליפויות של הירוקים בליגה. בשנת 2016, אחרי 14 שנים, סיים את תפקידו במועדון. במקביל לתפקידו במכבי חיפה, בין השנים 2008-2010 היה חלק, ביחד עם 13 נציגים נוספים, מדירקטוריון ECT (ארגון הגג של המועדונים הגדולים באירופה). מדובר בדמות מוכרת מאוד בעיר חיפה גם מחוץ לתחום הספורט; בבחירות האחרונות פעל לקידומו של עו"ד דוד עציוני, היום סגן ראש העיר, ואף התמודד במקום ה-4 ברשימתו.

לאחרונה היה מועמד לנהל את האצטדיון בחיפה. מינויו אושר בעירייה אבל משרד הפנים פסל אותו. ביום חמישי אמור היה להיערך הערעור של צ'יזיק, שביקש לערער כנגד הטענה שפסלה אותה ואמרה שישנו ניגוד עניינים בגלל שהוא היה מנכ"ל מכבי חיפה בעבר.

צ'יזיק התמודד בבחירות המקומיות בשנת 2018 למועצת העיר חיפה מטעם סיעת "חיפה מתחדשת, בראשות סגן ראש העיר חיפה, דוד עציוני, שמסר: "יום קשה מאוד. חבר קרוב ויקר שלי נלחם על חייו. שותף לדרך. איש אהוב, עם לב גדול שכולו נתינה. מתפלל לשלומו ושנראה אותו במהרה בריא וחזק כמו שאנחנו מכירים ואוהבים. חבר, אנחנו לא מוותרים עליך כל כך בקלות. אני בטוח שאתה נלחם כמו שרק איתמר יודע. בבקשה תתפללו בשביל האיש היקר הזו ובשביל המשפחה הנהדרת שלו. שיחלים במהרה ושנשמע בשורות טובות אמן".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully