וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צ'ארון שרי יחתום ביום שני על חוזה לשנתיים

11.8.2019 / 9:30

הקשר ההולנדי ירוויח כמיליון יורו וצפוי לערוך בכורה במשחק הדירוג של גביע הטוטו. בקבוצה רוצים להכניס את וילדסחוט לעניינים ומחפשים זרים נוספים, אולסק עדיין מועמד. בן חיים שוחרר

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי ההדחה של מכבי חיפה מהליגה האירופית

הקשר ההולנדי צ'ארון שרי יחתום מחר (שני) רשמית במכבי חיפה על חוזה לשנתיים במהלכן ירוויח כמיליון יורו. שרי צפוי לערוך הופעת בכורה כבר במשחק הדירוג על מקומות 7-8 בגביע הטוטו. בחיפה מאמינים שהקשר בן ה-31, לו עבר מרשים, יכול לשדרג משמעותית את החלק ההתקפי של הקבוצה.

מי שיחל לקבל יותר דקות במשחקי האימון וכן במשחק הדירוג של גביע הטוטו הוא יאניק וילדסחוט, כשהמטרה היא להכניס אותו לעניינים לפני תחילת הליגה. שחקן ההתקפה הגיע אחרי היעדרות ארוכה מהמגרשים בגלל פציעה, אבל הוא הוריד חלודה בתקופה האחרונה ובמועדון מאמינים שכעת הוא יוכל להוות פקטור רציני.

מלבד שני ההולנדים, בקבוצה עדיין רוצים להתחזק בשני זרים נוספים כשגם מועמדותו של ניקו אולסק ממכבי נתניה עדיין על הפרק. מי ששוחרר מהמועדון הוא הנבחן הצרפתי-יהודי ז'וליאן בן חיים. הקשר לא הרשים את הצוות המקצועי וקיבל הודעה על שחרורו. כעת בן חיים יחפש קבוצה אחרת בישראל, כשההערכה היא שייתכן וכבר בימים הקרובים הוא יחל בהתרשמות במועדון אחר.

הקבוצה ניצחה אתמול 0:3 את באקה אל גרבייה מליגה א' 0:3 במשחק אימון. ניקיטה רוקאביציה וצמד של מוחמד עוואד קבעו את תוצאת המשחק.

יאניק וילדסחוט מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
חיפה רוצה להכניס אותו לעניינים. יאניק וילדסחוט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully