וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקבורן עצרה את הקטר של פרגי

רון שוורץ, אתר ספורט 5 בשיתוף

22.12.2002 / 18:03

שער של פליטקרופט העניק את שלוש הנקודות לחבריו קול ויורק מול קבוצתם לשעבר. ליברפול ואברטון מסיימות ב-0:0 דרבי משעמם. אתמול: נצחונות לארסנל וצ'לסי

לאחר שארסנל ניצחה אמש, בפתיחת משחקי המחזור ה-19 את מידלסבורו והבטיחה שבוע נוסף בפיסגת הפריימר ליג, תנסה היום ליברפול להיצמד אליה ולא לתת לתותחנים לפתוח פער. מנצ'סטר יונייטד הפסידה בבלקבורן ופתחה את הקרב מחדש גם לליברפולית השניה.

בלקבורן - מנצ'סטר יונייטד 0:1
בלקבורן ניצחה השבוע ועלתה לרבע גמר גביע הליגה, בו היא תפגוש... את היונייטד. את פרגי לא צריך ללמד מי אלה הצמד קול את יורק, הוא המציא אותם ואם יש מי שיודע איך עוצרים אותם, שמו סר אלכס. אלא שהיום זה לא הלך לו ובלקבורן יוצאת עם מלוא הנקודות. את השער היחיד במשחק כבש גארי פליטקרופט בדקה ה-40. בעקבות הנצחון מטפסת בלקבורן 3 מקומות למקום התשיעי בטבלה. יונייטד אמנם נותרת שלישית אבל מאפשרת לארסנל לשמור על הפער ממנה.

ליברפול - אברטון 0:0
דרבי כמו דרבי, זה תמיד משחק חם. הפעם ההר שהיה אמור להיות הדרבי של המרסיסייד, הוליד עכבר קטן ומשעמם. שתי קבוצות הצמרת לא שיחקו טוב, בקושי סיכנו את השער (מלבד משקוף של ווין רוני בדקות הסיום) ויצאו לכריסמס כשהם רחוקות יחסית מארסנל ומהצמרת הגבוהה. להוייה זהו משחק שישי ללא ניצחון, בהן השיגה הקבוצה שתי נקודות בלבד.

המשחקים אמש

צ'לסי וניוקאסל הבטיחו גם הם את מקומם בצמרת אחרי ניצחונות חשובים.

ארסנל- מידלסברו 0:2
ארסנל הייתה צריכה את מידלסבורו בכדי לצאת מהמשבר והיא אכן עשתה את זה, סול קמפבל העלה את התותחנים ליתרון בנגיחה על סף סיום המחצית הראשונה, רובר פירס השלים את העבודה בתוספת הזמן של המשחק והאלופה מבטיחה עוד שבוע במקום הראשון בפריימר ליג.

צ'לסי- אסטון וילה 0:2
גם צ'לסי נראית מצויין, במיוחד אחרי עוד ניצחון ליגה הפעם על הוילה 0:2. גודיונסן העלה את המיליונרים ליתרון בדקה ה- 42, פראנק למפארד כבש את השני בדקה ה- 57 והשאיר את צ'לסי חזק בתמונת האליפות.

יתר המשחקים :

לידס- סאות'המפטון 1:1
ללידס: קיואל 74
לסאות'המפטון: פרננדס 88

ניוקאסל- פולהאם 0:2
לניוקאסל: סולאנו 8, בלאמי 70

ווסט ברומיץ'- סנדרלנד 2:2
לווסט ברומיץ': דיצ'יו 27, קומאס 33
לסנדרלנד: פיליפס 56, 64

ווסטהאם- בולטון 1:1
לווסטהאם: פירס 17
לבולטון: קירטס 65

בירמינגהאם- צ'רלטון 1:1
לבירמינגהאם: דאוולין 67
לצ'רלטון: ינסן 37

ביום שני:
מנצ'סטר סיטי- טוטנהאם
הסיטי של מיסטר ברקוביץ', יארחו במיין רואד את התרנגולים למשחק על כל הביצים. קיגן יהנה מחזרתם של בנארביה והאווי להרכב. הודל יהנה מחזרתו של ניל סולוויאן. העיקר שגם אנחנו נהנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully