וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צ'ארון שרי סיכם לשנתיים, יחתום אחרי תשעה באב

8.8.2019 / 23:10

נמצא מחליף לקרים פריי: הקשר ההולנדי בן ה-31 שנחת בישראל הבוקר, התרשם לטובה מהמועדון ועבר בדיקות, יצטרף אחרי תשעה באב. הוא יחבור לבן ארצו יאניק וילדסחוט בהתקפה של בלבול

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

פחות משבועיים לפתיחת העונה, מכבי חיפה סוף סוף מצאה מחליף לקרים פריי. הירוקים הודיעו הערב (חמישי) על סיכום עם הקשר ההתקפי ההולנדי צ'ארון שרי, שסיכם את תנאיו במועדון. הוא מגיע מקייסריספור הטורקית, שבמדיה כבש בעונה החולפת 10 שערים. שרי הגיע ארצה הבוקר, עבר בדיקות והתרשם לטובה מהמועדון. הוא יחתום רשמית על חוזה לשנתיים אחרי צום תשעה באב וצפוי להרוויח כחצי מיליון יורו לעונה.

שרי, 31, מתופקד כקשר התקפי מאחורי החלוץ ובינואר 2017 הוא חתם בגויז'ו מהליגה הסינית השנייה. שרי קיבל הצעה מג'יאנגז'ו סונינג מהליגה הסינית הבכירה, אך דחה אותה והושאל לקייסריספור הטורקית, במדיה הוא רשם 16 הופעות וכבש שישה שערים. שרי החל את דרכו בטוונטה ההולנדית ועבר במספר קבוצות וביניהן אמן, דן חאג וכרונינגן. התחנה הרצינית הראשונה שלו מחוץ להולנד היתה קווינס פארק ריינג'רס, בשורותיה הוא רשם 59 הופעות וכבש 14 שערים.

שרי, שהיה מועמד גם למכבי תל אביב לפני שלוש שנים, יחבור במכבי חיפה להולנדי אחר, יאניק וילדסחוט, שהצטרף לירוקים לפני לפני כחודש.

צפו בביצועים של שרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully